برگزاری مراسم رونمایی از «کتاب مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی» در آموزش و پرورش رباط‌کریم

رباط‌کریم (پانا) - مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی» در آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم با حضور مسئولین شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم رونمایی از «کتاب مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی» در آموزش و پرورش رباط‌کریم

مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی» به نویسندگی حسن عزیزی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در سالن شورای اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

مهدی حسینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، میثم لطیفیان معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، محسن نوری کارشناس‌ مسئول ارزیابی و رسیدگی به شکایات، ابراهیم سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان، الهه زارعین رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان رباط‌کریم، فرهاد ساجد مسئول دفتر اداره ورزش و جوانان نصیر‌شهر، محمد‌رضا عسگری رئیس سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از دبیران تربیت‌بدنی شهرستان رباط‌کریم از جمله مسئولین حاضر، در این مراسم بودند.

این مراسم به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم، اداره کتابخانه‌های عمومی رباط‌کریم، اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم و هیئت آمادگی جسمانی شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از دبیران تربیت بدنی شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک و تقدیر از این عزیزان به مناسبت هفته تربیت بدنی، نویسنده کتاب حسن عزیزی و منتقد کتاب دکتر علیرضا طیارزاده که هر دو از متخصصین رشته تربیت بدنی هستند، به گفت‌و‌گو و نقد کتاب پرداختند و در انتهای جلسه با حضور الهه زارعین رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رباط‌کریم از کتاب رونمایی شد.

این مراسم با مشارکت کارشناسی تربیت بدنی و کارشناسی تحقیق و پژوهش با هدف حمایت از پژوهشگران حوزه تربیت بدنی تدارک دیده شد.

دانش‌آموز خبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار