شیروان میزبان میهمانان رضوی قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی(ع)

شیروان (پانا) - به مناسبت دهه سوم ماه صفر، خادمین آستان مقدس امامزاده حمزه رضا (ع) افتخار خدمت‌رسانی و میزبانی زائران پیاده آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را بر عهده دارند.

کد مطلب: ۱۴۰۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
شیروان میزبان میهمانان رضوی قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: در ایستگاه خدمت رسانی که توسط ۳۰ نفر از روحانیون و خادمین افتخاری آستان مقدس امامزاده حمزه رضا (ع) در ابتدای وردی شهر شیروان برپا شده است تاکنون به بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائرین پیاده آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خدمت رسانی شده است.

سعید علی پورصحرا افزود: در این ایستگاه خدمت رسانی میزبانی از قدم های آسمانی تا امام مهربانی (ع) نسبت به سال گذشته دو مکان جداگانه برای پذیرایی و استراحت خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در این موکب علاوه بر برگزاری نماز جماعت و انجام خدمات سلامت توسط همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان، پذیرایی از زائران با میوه، چای، آب سرد، خرما و... در دو وعده انجام می پذیرد.

این ایستگاه خدمت رسانی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان و با همکاری آستان مقدس امام زاده حمزه رضا (ع)، شورای اسلامی شهر، شهرداری زیارت و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی برپا شد و همچنین مورد بازدید علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، محمد امیدوار، معاون امور سیاسی و امنیتی فرمانداری، حجت الاسلام مهدی براتیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد، علی اکبر آرام، رئیس اداره بهزیستی، محمد علی زیارتی، رئیس شورای اسلامی شهر زیارت، تعدادی از کارکنان فراجا شهرستان شیروان و ... قرار گرفت.

یک ایستگاه دیگر نیز توسط کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان شیروان در مسیر جاده شیروان به مشهد در جهت خدمت رسانی به زائرین حرم رضوی(ع) برپا شده است.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار