۳۴ کاروان زائر پیاده رضوی از کاشمر و خلیل آباد عازم مشهد شد

کاشمر(پانا)-رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: اعضای ۳۴ کاروان زائر پیاده رضوی روز یکشنبه از کاشمر و خلیل آباد به مشهد عزیمت کردند.

کد مطلب: ۹۶۲۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۴ کاروان زائر پیاده رضوی از کاشمر و خلیل آباد عازم مشهد شد

حجت الاسلام محمدحسین صداقتی گفت: چهار هزار و ۶۰۰ زائر پیاده رضوی در قالب این کاروان ها برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و شرکت در مراسم سالگرد رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام هشتم (ع) به سوی مشهد حرکت کردند.
وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از شهرستان کاشمر و ۲ هزار نفر از شهرستان خلیل آباد در این کاروان ها حضور دارند.
وی با بیان اینکه حدود ۶۰۰ نفر از این تعداد زن هستند گفت: سه موکب در روستاهای نای، فرشه و فرح آباد کاشمر آماده اسکان و پذیرایی از اعضای کاروان های پیاده هستند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر افزود: موکب های فعال در شهرستان علاوه بر پذیرایی از کاروان های شهرستان های بردسکن و خلیل آباد در خدمت کاروان های شهرهای جنوب کشور نیز هستند.
وی با بیان اینکه کاشمر در سال گذشته میزبان کاروان پیاده از کشور عراق بود اظهار داشت: با هماهنگیمسئولین کاروان ها با مسئولین موکب ها بهترین پذیرایی با تمام امکانات از زائرین پیاده انجام می شود.
وی ادامه داد: کاروان های شهر کاشمر و خلیل آباد از مسیر کاشمر - تربت حیدریه و کاروان های پیاده بخش کوهسرخ و شهر ریوش نیز از مسیر نیشابور عازم مشهد مقدس می شوند.
اعضای این کاروان ها روزانه حدود ۲۰ تا ۷۰ کیلومتر پیاده روی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار