نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

شهیدان رجایی و باهنر، الگوهایی جهت خدمتگزاری بیشتر دولت به مردم هستند

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد شهیدان رجایی و باهنر، الگوهایی جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان رجایی و باهنر، الگوهایی جهت خدمتگزاری بیشتر دولت به مردم هستند

مرتضی مطیعی صبح امروز در آئین آغازین برنامه های هفته دولت در شبستان امامزاده یحیی(ع) سمنان، گفت: این شهادت ها، هیچ خللی در تصمیم و اراده و فکر و اندیشه ما ایجاد نمی کند.

وی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری از روحیه جهادی، تلاش و کار رئیس جمهور تقدیر کردند، افزود: مهم‌ترین ویژگی دولت سیزدهم، خدمتگزاری به مردم است.

*۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

فرماندار سمنان نیز در نخستین روز دولت، از افتتاح و کلنگ زنی بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در شهرستان سمنان خبر داد و افزود: ازاین بخش ۷ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه های افتتاحی و ۳ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال نیز پروژه هایی ست که امروز کلنگ زنی آن ها آغاز می شود.

محمد بهرامی با اشاره به این مطلب که امروز هیچ کارگری در شهرستان سمنان دغدغه‌ای در خصوص فرصت شغلی ندارد، خاطرنشان کرد: ۲۲ واحد راکد بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال به چرخه تولید بازگرداننده و برای ۷۰۰ نیرو در این واحدها اشتغال مجدد ایجاد شده است.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار