در گفت‌وگو با پانا

نفر اول کنکور تجربی ۱۴۰۲ از راز موفقیتش می‌گوید

اصفهان (پانا) - رتبه اول کنکور تجربی در خصوص عوامل موفقیت خود عنوان کرد اراده و تلاش مستمر طی سه سال و مطالعه روزانه ١٠ الی ١٢ ساعت باعث موفقیتش شده است .

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نفر اول کنکور تجربی ۱۴۰۲ از راز موفقیتش می‌گوید

پرهام مصطفوی، نفر اول کنکور تجربی ۱۴۰۲ اهل اصفهان است. دوران دبستان و دبیرستان را در محل زادگاهش اصفهان گذارند تا به مرحله شرکت در کنکور رسید. او دانش آموز مدرسه شهید اژه‌ای ۱ در اصفهان بوده است. وی هر روز بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت مطالعه می‌کرد و راز موفقیت خود را اراده و تلاش مستمر طی سه سال می داند و از تابستانی که وارد پایه‌ دهم شده درس خواندن برای کنکور را آغاز کرده است.

وی در گفت و گو با پانا اظهار کرد : «هم اکنون که رتبه یک کنکور تجربی را کسب کردم قصد دارم با توجه به علاقه ای که به شاخه‌های پزشکی و علوم تجربی دارم، رشته پزشکی را برای ادامه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران انتخاب کنم.»

مصطفوی با تاکید بر اینکه در کلاس کنکور شرکت نکرده، متذکر شد: «تنها در تعداد محدودی آزمون شرکت کردم تا میزان معلوماتم را بسنجم و این کمک کرد تا بتوانم رتبه خوبی را کسب کنم.»

وی با اشاره به تاثیر بالای خانواده در موفقیتش، خاطرنشان کرد: «مهمترین عامل موفقیتم خانوده‌ام هستند که با کمک‌های مالی و عاطفی در این مسیر کنارم بودند و از آن‌ها بسیار تشکر می‌کنم.»

مصطفوی افزود: «در دوران کنکور تفریحات متنوعی داشتم و برای استراحت ذهنی به پیاده روی و دیدار خویشاوندان و اقوام به صورت محدود همراه با خانواده ام می‌رفتم.»

وی به سایر دانش آموزان توصیه کرد: «خودشان را باور داشته و اراده و انگیزه‌شان را حفظ کنند و خود را با شرایط وفق داده و بدانند که موفقیت بدون تلاش امکان‌پذیر نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار