رئیس مجلس دانش‌آموزی:

پیشنهادات و وظایف محول‌شده از طرف وزیر آموزش و پرورش به مجلس دانش‌آموزی پیگیری شده است

مجلس دانش‌آموزی، پتانسل ویژه‌ای در ارائه راهکارهای خلاقانه در زمینه‌های مربوط به دانش‌آموزان دارد، مسئولان در مناطق و استان‌ها مجلس را همراهی کنند

تهران (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی با اشاره به ۲ وظیفه‌ای که وزیر آموزش و پرورش به این‌ مجلس محول کرده است گفت   کارگروه‌های  به همین منظور در مجلس دانش‌آموزی تشکیل شد و در حال مطالعه اولیه و بحث و بررسی است  که نتایج حاصل از هم اندیشی پس از جمع بندی نهایی در قالب بسته پیشنهادی خدمت وزیر محترم تقویم می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهادات و وظایف محول‌شده از طرف وزیر آموزش و پرورش به مجلس دانش‌آموزی پیگیری شده است

علیرضا خدابنده‌لو در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش ضمن تشریح فعالیت‌های مجلس دانش‌آموزی اظهار کرد: ۲ وظیفه از سوی وزیر آموزش و پرورش به مجلس دانش‌آموزی محول شد که ابتدا تحلیل و بررسی و ارائه نظر پیرامون برنامه‌های پیشنهادی ایشان به مجلس شورای اسلامی هنگام کسب رای اعتماد است و دوم، نقد و بررسی و بازنگری در کتب درسی از نگاه دانش آموزی است.

وی خاطرنشان کرد: هر ۲ مورد در قالب کارگروه در مجلس دانش‌آموزی در حال بررسی است. یک موضوع هم مربوط به سند مجلس دانش آموزی با موضوع آموزشهای اثر بخش و مهارت های زندگی به دانش اموزان است که ظرف ۶ ماه آینده تدوین و تکمیل و به وزیر محترم تقدیم می گردد .

رئیس مجلس دانش‌آموزی گفت: ماهیت آموزش و پرورش در آینده‌سازی است. عناصر محرک و نیروهای کشور دور هم جمع شده‌اند تا در این اجلاس برای مدیریت و برنامه‌های آموزش و پرورش، ریل‌گذاری کنند.

وی افزود: مجلس دانش‌آموزی، پتانسل ویژه‌ای در ارائه راهکارهای خلاقانه در زمینه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی دارد، که انتظار است مسئولان آموزش و پرورش در مناطق و استان‌ها مجلس را همراهی کنند و از راهکارهای آن‌ها در مسائل آموزش و پرورش استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار