معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه٧ مشهد مقدس گفت:

اعضای مجلس دانش‌آموزی در عرصه علمی و فرهنگی بهترین الگوی دانش‌آموزان هستند

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد خطاب به دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی گفت شما الگوی دانش‌آموزان دیگر هستید پس باید سعی کنید در عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی بهترین باشید.

کد مطلب: ۱۳۹۹۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای مجلس دانش‌آموزی در عرصه علمی و فرهنگی بهترین الگوی دانش‌آموزان هستند

حجت خسروی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد در طی جلسه هم اندیشی هیأت رئیسه مجلس دانش آموزی گفت: در زمان جنگ تحمیلی تنها ٣ درصد از مردم به میدان جنگ رفتند و پیروزی بزرگی را رقم زدند، اما در زمان حال ما بیش از ۵٠ درصد جوان مطالبه گر در مدارس و دانشگاه ها داریم.

وی در ادامه افزود: هدف دانش آموزان شورا و مجلس دانش‌آموزی، انجام فعالیت های مفید برای رشد مدرسه خود یا ناحیه و... است و معاونان پرورشی مدارس و ناحیه از ایده ها و نظرات این دانش آموزان حمایت می‌کنند.

وی همچنین در رابطه با هم اندیشی اعضای مجلس گفت‌: هر ذهنی یک تفکری دارد، شما هم باید با یکدیگر هم اندیشی کنید و گاهی حتی لازم است با داوطلبانی که رای نیاورده اند هم تبادل نظر انجام دهید.

حجت خسروی، خطاب به اعضای مجلس دانش آموزی ناحیه ٧ گفت: شما برترین های مدرسه خود هستید پس باید در اخلاق و رفتار و علم و فرهنگ بهترین باشید.

وی در ادامه گفت: توصیه من به دانش آموزان این است که با توجه به موانعی که در طی مسیر دارند هیچ گاه ناامید نشوند و با تلاش بیشتر به راه خود ادامه دهند.

دانش آموز خبرنگار : هستی انسان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار