در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در یاسوج:

بابویی: اگر فضای مدارس را پر‌نشاط کنیم، ‌امید در جامعه‌ زنده خواهد شد

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور یادواره مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص شهید روح الله عجمیان در رشته هندبال در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بابویی: اگر فضای مدارس را پر‌نشاط کنیم، ‌امید در جامعه‌ زنده خواهد شد

‌این آیین افتتاحیه با حضور دانش‌آموزانی از ۲۰ استان کشور و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید‌ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی‌، مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون‌،‌ حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی‌، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونان آموزش و پرورش استان برگزار شد.

‌رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور در این آیین ضمن گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس گفت: از حمایت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم و حضور نماینده مردم گچساران آقای حسینی‌پور، آقای روشنفکر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون‌ایشان، ریاست ‌فدراسیون اسکیت خیر مقدم عرض می‌کنم.

حسین بابویی ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش و معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سه ماه همکاران در اداره کل آموزش و پرورش استان تلاش کردند که زمینه برگزاری این مسابقات فراهم شود.

وی بیان کرد: ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز از سطح مدرسه، منطقه، استان درگیر مسابقات بودند و هم‌اکنون در ۵ شهر کشور میزبان ۷ هزار دانش‌آموز نخبه در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم که با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بابویی افزود: امروز اگر کسی بخواهد از آینده کشور مطلع شود باید حال و روز آموزش و پرورش امروز را بررسی کند، اگر فضای مدارس را پر نشاط کنیم، ‌امید در جامعه ما زنده خواهد شد و آینده درخشانی را در سطح کشور رقم خواهیم زد.

در پایان این مراسم تیم‌های شرکت‌کننده در سالن به شکل تیمی رژه رفتند که مورد استقبال قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار