مربی فوتبال دانش‌آموزی در گفت‌وگو با پانا:

آموزش‌و‌پرورش قطب بزرگ استعدادیابی ورزشی است

تهران (پانا) - یک مربی فوتبال دانش‌آموزی ‌با تاکید بر اینکه باید به فعالیت‌ها و اقدامات فدراسیون ورزش دانش‌آموزی افتخار کرد، این فدراسیون را یکی از بزرگترین فدراسیون‌های ایران دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌و‌پرورش قطب بزرگ استعدادیابی ورزشی است

‌مرتضی لریانی، معلم آموزش و پرورش شهر تهران، مربی و استعدادیاب تیم‌های دانش‌آموزی، مربی سطح یک فوتسال ایران و مربی درجه c آسیاست. وی تاکنون ‌در چند دوره مسابقات فوتبال و فوتسال، همراه با تیم دانش‌آموزی منطقه ۱۴ در شهر تهران به‌عنوان قهرمانی دست یافته است. لریانی سرپرست تیم دانش‌آموزی فوتبال ابتدایی شهر تهران در مسابقات کشور، استعدادیاب تیم‌های دانش‌آموزی منطقه ۱۴ تهران، مربی تیم‌های پایه و مربی تیم ملی دانش‌آموزی ایران بوده و قهرمان ۲۰۱۷ آسیا شده است.

لریانی در گفت‌وگو با پانا درباره روند استعدادیابی فوتبال از میان دانش‌آموزان، گفت:‌ «ابتدا از دل مدارس، دانش‌آموزان مستعد انتخاب می‌شوند. در مناطق مختلف این استعدادها پرورش پیدا می‌کنند و ‌سپس در مناطق و‌ در سطح ملی به هم می‌رسند.»

وی ادامه داد: «این دانش‌آموزان در مسابقات مختلفی در سطح مدارس، ‌مسابقات مناطق و استان‌ها استعدادیابی می‌شوند تا تیم ملی تشکیل ‌شود.»

این مربی فوتبال پایه که تاکنون بازیکنان بزرگی را ‌به‌ لیگ برتر بزرگسالان معرفی کرده است، اضافه کرد: «آموزش و پرورش قطب بزرگ استعدادیابی است. بازیکنان بزرگی از میان همین دانش‌آموزان توانسته‌اند به‌ تیم‌های بزرگ راه پیدا کنند.»

لریانی با تاکید بر اینکه باید به فعالیت‌ها و اقدامات فدراسیون ورزش دانش‌آموزی افتخار کرد، این فدراسیون را یکی از بزرگترین فدراسیون‌های ایران دانست و عنوان کرد: «‌بهترین‌ها از همین فدراسیون به مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا می‌کنند.»

‌این مربی فوتبال دانش‌آموزی از وزارت آموزش و پرورش درخواست کرد که مثل همیشه و هر ساله به ورزش دانش‌آموزی بیشتر و بیشتر رسیدگی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار