رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی خبر داد:

رقابت 7هزار دانش‌آموز در مسابقات ورزشی ‌تابستان ۱۴۰۲

در این مسابقات اصلی‌ترین محور کار استعدادیابی دانش‌آموزان است تا ‌برای حضور در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به تیم‌های ورزشی مختلف معرفی می‌شوند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از از روند برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال دوره ابتدایی پسران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 7هزار دانش‌آموز در مسابقات ورزشی ‌تابستان ۱۴۰۲

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از از روند برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال دوره ابتدایی پسران در ادربیل بازدید کرد. رئیس فدراسیون ورزش ‌دانش‌آموزی در حاشیه این بازدید گفت: ۷ هزار دانش‌آموز مقاطع ابتدایی تا متوسطه دوم در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی حضور دارند.

حسین بابویی اظهار کرد:‌ این مسابقات در رشته‌های مختلف و در پنج شهر کشور در حال برگزاری است تا از فرصت تعطیلات فصل تابستان برای رقات دانش‌آموزان بهره بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: ۵ شهر اردبیل، تبریز، سنندج، کرمان و یاسوج در رشته‌های مختلف میزبان این مسابقات هستند که در مقطع ابتدایی مسابقات فوتسال و والیبال اعم از پسران و دختران به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

بابوئی ادامه داد: مقطع اول متوسطه نیز در سایر استان‌ها به صورت رقابتی در حال انجام است تا تیم‌های برتر معرفی شده و از نفرات آن تجلیل شود.

رئیس فدراسیون ورزش ‌دانش‌آموزی تصریح کرد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دوره دوم موسطه نیز دهه دفجر سال گذشته برگزار و از تیم‌های منتخب تجلیل شد.

بابوئی فزود: مسابقات ورزشی مقطع ابتدایی به صورت جشنواره برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان در کنار هم در این ایام روزهای خوب و خوشی را سپری کرده و شرایط زندگی دور از منزل و خانواده را برای اولین بار تجربه کنند.

وی گفت: در این مسابقات اصلی‌ترین محور کار استعدادیابی دانش‌آموزان است که با همکاری فدراسیون‌های ورزشی و متخصصان حوزه آموزش و پرورش استعدادهای ناب ورزشی شناخته شده و برای حضور در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به تیم‌های ورزشی مختلف معرفی می‌شوند.

رئیس فدراسیون ورزش ‌دانش‌آموزی افزود: امیدواریم با شناسایی این استعدادها و کمک به پرورش و تعالی این ورزشکاران بتوانیم در سطح باشگاهی، ملی و حتی بین‌المللی مدال‌آوری و افتخار‌آفرینی این ورزشکاران را شاهد باشیم.

بابوئی اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا یک رقابت دوستانه‌ای در مقطع ابتدایی شکل گیرد تا دانش‌آموزان به جای مدال‌آوری بیشتر به تعاملات و همراهی‌های شایسته و به یادماندنی کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار