با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛

سی‌و‌سومین هنرستان هم‌جوار صنعت استان اصفهان کلنگ‌زنی شد

اصفهان (پانا) - کلنگ ساخت سی‌و‌سومین هنرستان هم‌جوار صنعت استان اصفهان با حضور معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سی‌و‌سومین هنرستان هم‌جوار صنعت استان اصفهان کلنگ‌زنی شد

به گزارش ‌روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، کلنگ ساخت سی و سومین هنرستان هم‌جوار صنعت استان اصفهان و آموزشگاه استثنایی بلال در منطقه مهردشت، با حضور حمیدرضا خان‌محمدی، معاون عمرانی وزیر و سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، مجید نسیمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان به زمین زده شد.

آموزشگاه استثنایی بلال تنها آموزشگاه مختص کودکان با نیازهای ویژه این منطقه است که جهت استفاده مطلوب دانش‌آموزان استثنائی این منطقه احداث خواهد شد؛ همچنین هنرستان هم‌جوار صنعت مهردشت نیز سی و سومین هنرستان جوار صنعت در راستای نهضت هنرستان سازی در استان اصفهان بوده که به بهره‌برداری خواهد رسید.

آموزشگاه استثنایی بلال در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با زیربنای ۴۸۰ مترمربع و شامل ۶ باب کلاس درس به هماره کارگاه‌های مهارت زندگی، علم و فناوری، گفتاردرمانی و کاردرمانی احداث خواهد شد.

سی و سومین هنرستان جوار صنعت استان اصفهان نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت ها و کارخانه ها با زیربنای ۱۷۵۰ مترمربع و در زمین یک کارخانه و جنب کارگاه‌های تولید به همراه سالن چندمنظوره به متراژ ۱۷۰ مترمربع و همچنین ۳ باب کارگاه، دو سایت رایانه، یک کتابخانه و ۴ باب اتاق اداری به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار