تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیت دانشآموزان در ماموریتهای این سازمان، گفت: اعتقاد ما این است که نیازی به نیروهای جهادی بیرونی نداریم؛ چراکه دانشآموزان خود توانمندی انجام کارهای بزرگ را دارند و مدیریت موکبهای بزرگ در ایام مختلف، گواهی بر این توانایی است.