رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

رویداد تجربه‌نگاری، ظرفیت خوبی برای بهره‌مندی از ایده‌های دانش‌آموزان خلاق است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورگفت رویداد تجربه‌نگاری و ایده‌کاوی آموزش و تربیت دانش‌آموزان محروم از خدمات تحصیلی، ظرفیت بسیار خوبی برای بهره‌مند شدن از ایده‌ها و طرح‌های دانش‌آموزان خلاق و آینده‌ساز است و عنصر مهم معلم نیز می‌تواند در خلق ایده‌های نو وایده‌آفرینی کمک کند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رویداد تجربه‌نگاری، ظرفیت خوبی برای بهره‌مندی از ایده‌های دانش‌آموزان خلاق است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ آیین رونمایی از سایت و پوستر «رویداد ملی تجربه‌نگاری و ایده‌کاوی آموزش و تربیت دانش‌آموزان محروم از خدمات تحصیلی» با حضور حمیدرضا خان‌محمدی (معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان) در سالن همایش‌های بنیاد مستضعفان برگزار شد.

خان‌محمدی در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: در ایام محرم باید بازگشتی به آن تاریخ داشته باشیم. تحول‌خواهی که در آن عصر اتفاق افتاد به طوری که حج برای شکل‌گیری اتفاقی بزرگ، ناتمام می‌ماند و همه این موارد حاوی نکات بسیار مهمی است.

وی افزود: در بخش مهم دیگری از تبیین مفاهیم عاشورا و واقعه کربلا با تلاش امام سجاد(ع) با همه محدودیت‌ها تا عصر امام رضا(ع) اتفاقات مهمی رقم خورد که در گذر تاریخ موجبات تحولات اساسی را در جامعه اسلامی به وجود آورده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: هر کس به هر نحوی باید به وظایف خود عمل کند تا بتواند منشأ تحول در عصر خود باشد. از این رو در هر مسئولیتی باید نقش خود را مهم بدانیم و مراقب تاثیرات آن باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات انجام‌شده در جهت محرومیت‌زدایی گفت: در جمهوری اسلامی ایران همه در تلاش هستیم مشکلات مردم را به خصوص در مناطق کمتربرخوردار از پیش رو برداریم. در بحث مدارس نیز طرح شهید عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب‌سازی فضاهای آموزشی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و کار گروهی و جهادی بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد، اظهار داشت: همه با هم در کنار هم اقدامات و اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم و این رویداد، ظرفیت بسیار خوبی برای بهره‌مند شدن از ایده‌ها و طرح‌های دانش‌آموزان خلاق و آینده‌ساز است. عنصر مهم معلم نیز می‌تواند در خلق ایده‌های نو وایده‌آفرینی کمک کند.

خان‌محمدی با تاکید بر استقبال سازمان نوسازی مدارس از طرح‌ها و ایده‌های نو خاطرنشان کرد: ما نظام‌مسائل خود را احصا کردیم و آمادگی ارائه داریم. لذا انتظار داریم دستگاه‌ها برای حل آن همراهی و کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار