مدارس غیردولتی نا ایمن تعطیل می‌شوند/ هوشمندسازی ۹۵ درصد مدارس غیردولتی کشور

حقوق قانونی معلمان در مدارس و مراکز غیردولتی باید رعایت شود/ کیفیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی در مدارس غیردولتی ارتقا می‌یابد

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد به مدارس غیردولتی که ناایمن باشند، اجازه ادامه فعالیت نخواهیم داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی نا ایمن تعطیل می‌شوند/  هوشمندسازی ۹۵ درصد مدارس غیردولتی کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در مشهد مقدس با تاکید بر رعایت و ضوابط ایمن سازی مدارس غیر دولتی گفت: مدارس غیر دولتی نا ایمن تعطیل می شوند.

احمد محمودزاده خاطرنشان ساخت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۱۰۰۰ مدرسه و ۸۰۰ موسسه مشمول تذکر و یا تعطیل شده‌اند.

ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی در مدارس غیر دولتی

محمودزاده همچنین طی یک گفت‌وگوی مطبوعاتی در مشهد مقدس با تاکید بر کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و تربیتی در مدارس غیر دولتی کشور، آموزش و پرورش را یکی از مهمترین زیر ساخت ها و مسیر تعالی کشور دانست.

وی به تربیت نیروی انسانی مدبر، متخصص و متعهد برای اداره امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: نقش و مشارکت سایر نهادها و دستگاه های کشور به منظور بهسازی و توانمند سازی نیروی انسانی در مدارس غیردولتی حائز اهمیت و درخور توجه است.

معاون وزیر آموزش و پرورش هویت یابی و شناسنامه دار شدن مدارس غیر دولتی را خاطر نشان ساخت و افزود: ارتقای صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی معلمان مدارس غیردولتی با تدوین و برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت در دست پیگیری و اجرا است.

هوشمندسازی ۹۵ درصد مدارس غیردولتی کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امروزه آموزش در بسیاری از مدارس کشور به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه می شود و بر این اساس هوشمندسازی مدارس دولتی و غیردولتی باید اولویت‌دار شود.

محمودزاده با اشاره به بیانات و توصیه‌های ارزنده مقام معظم رهبری در فراگیری فناوری روز، افزود: مدارس غیردولتی طبق قوانین و شرایط جاری کشور باید با استفاده موثر از ابزار هوشمند و فناوری‌های نوین به پویایی دانش‌آموزان کمک کنند.

حقوق قانونی معلمان در مدارس و مراکز غیردولتی باید رعایت شود

وی با حمایت و تاکید بر رعایت حقوق قانونی معلمان و کارکنان مدارس و مراکز غیردولتی، تصریح کرد: معلمان در برخی از مدارس و مراکز غیردولتی مورد اجحاف قرار گرفته‌اند که انتظار می‌رود این مدارس و مراکز در چار چوب قانون حقوق معلمان را رعایت کنند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش پیگیر مطالبات و حقوق قانونی معلمان در مدارس و مراکز غیردولتی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار