راهکارهای خانه‌دار شدن معلمان بوشهری

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه رایزنی‌ها و پیگیری‌های خود در مرکز کشور برای حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت استان، این بار با موضوع مسکن معلمان به دیدار مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان رفت.

کد مطلب: ۱۳۸۴۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
راهکارهای خانه‌دار شدن معلمان بوشهری

علی موحدی در دیدار با مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اجرای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکل مسکن معلمان به عنوان قشر انسان‌ساز و آینده‌ساز کشور، استفاده شود.

وی افزود: در حال بررسی تامین زمین مورد نیاز توسط آموزش و پرورش استان بوشهر در سراسر استان برای احداث مسکن معلمان بوشهری در قالب نهضت ملی مسکن با مشارکت شرکت تامین مسکن فرهنگیان هستیم.

موحدی عنوان کرد: این مهم در نشست با حضور مدیران شرکت تامین مسکن فرهنگیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر، مدیرکل راه و شهرسازی و نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت برخی از پتروشیمی‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان بوشهر و منطقه پارس جنوبی تاکید کرد: از این مجموعه‌ها که با سرمایه فرهنگیان تشکیل شده‌اند، انتظار داریم در راستای مسئولیت اجتماعی در کنار دانش‌آموزان و فرهنگیان بوشهری باشند.

در این نشست مقرر شد جلسات مشترک اداره‌کل آموزش وپرورش استان و پترو فرهنگ برگزار و برنامه های مشترک و همچنین بهره مندی از ظرفیت های طرفین مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار