معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر:

به‌روز رسانی ارزش واقعی اموال صندوق ذخیره باعث شفاف سازی و جلب اعتماد فرهنگیان می‌شود

بوشهر (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تسریع دراجرای ارزش مالکانه ضریب اطمینان، اعتماد و رضایتمندی بیشتر همکاران عضو و غیر عضو را ارتقا داده و بیشتر می‌کند و به‌روز رسانی ارزش واقعی اموال صندوق ذخیره باعث شفاف سازی و جلب اعتماد فرهنگیان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۳۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به‌روز رسانی ارزش واقعی اموال صندوق ذخیره باعث شفاف سازی و جلب اعتماد فرهنگیان می‌شود

نشست کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر با حضور معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر، نماینده شرکت فرایند فرهنگیان وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان استان و اعضای کارگروه برگزار شد.

حیدر ابراهیمی معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست کارگروه جذب و نگه داشت اعضاء، به بهره مندی فرهنگیان از مزیت های عضویت در صندوق پرداخت و ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری خوب نماینده صندوق ذخیره، از دبیر کارگروه خواستار برگزاری مداوم و مستمر جلسات و ارتباط با نمایندگی صندوق شد.

ابراهیمی با ابراز امیدواری نسبت به توفیقات اخیر موسسه و تیم مدیریتی جدید آن تاکید کرد: اطلاع رسانی برنامه های تحولی و موفقیت های موسسه به فرهنگیان در سطح واحدها و مراکز آموزشی به صورت گسترده انجام شود و نشست های فصلی با حضور مدیران مدارس نیز در دستور کار قرار گیرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای ارزش مالکانه ضریب اطمینان، اعتماد و رضایتمندی بیشتر همکاران عضو و غیر عضو را ارتقا داده و بیشتر می کند و به روز رسانی ارزش واقعی اموال صندوق ذخیره باعث شفاف سازی و جلب اعتماد فرهنگیان و ارتقاء سهم الشرکه به بالاترین درصد می شود.

ابراهیمی تاکید کرد: صندوق ذخیره با این حجم سرمایه، برای فراهم کردن رفاه بیشتر همکاران فرهنگی عضو باید نسبت به دیگر سازمان ها و ارگان ها در زمینه تجارت، صنعت، بیمه، بانک داری موفق تر عمل کند.

عبدالحسین برزگری نماینده شرکت فرایند فرهنگیان وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان نیز به تشریح و تبیین موضوع برنامه عملیاتی مهر تامهر 1403-1402 پرداخت .

برزگری گفت : این برنامه عملیاتی با محورهای نگه داشت اعضای جدید، افزایش ماهیانه حق عضویت، کاهش آمار اعضای انصرافی، جذب شاغلین غیر عضو و فرهنگیان جدید الورود در مسیری روشن برای اجرای تصمیمی خوب در اجرای اهداف صندوق برای سودآوری بیشتر برای اعضای آن می باشد.

برزگری شناسایی و معرفی همکاران فرهنگی غیر عضو به نمایندگی صندوق را از اعضای کارگروه استانی خواستارشدند .

وی تعامل و همکاری در خرید تجهیزات آموزشی و اداری از شرکت های صنایع آموزشی و تجهیزات مدارس را نقشی اساسی در سودآوری برای فرهنگیان عضو صندوق دانستند.

سپس هر کدام از اعضاء پیشنهاداتی از قبیل: -برنامه ریزی جهت برگزاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان عضو با محوریت و تولید محتوا پیرامون رفاهیات صندوق ذخیره ، برنامه ریزی جهت شرکت نماینده صندوق ذخیره در جلسه و همایش استانی معلمان جدید الاستخدام برای تبیین موضوع و ارائه عملکرد صندوق برای عضوگیری آنان،برنامه ریزی جهت شرکت نماینده صندوق ذخیره استان در کلاس های آموزشی ضمن خدمت معلمان برای تبیین موضوع و دعوت به عضویت آنان -در خواست ارائه تسهیلات به فرهنگیان عضو صندوق از طریق بانک سرمایه جهت تشویق آنان برای افزایش سهم الشرکه و جلوگیری از انصراف آنان در پایان، ابلاغ کارگروه استانی توسط نماینده صندوق به اعضاء کارگروه اهداء شد .

خبرنگار : عبدالحسین صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار