مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

ساخت ۱۱۲ واحد مسکونی توسط صندوق ذخیره فرهنگیان در دشتستان

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت پروژه ۱۱۲ واحدی شرکت تامین مسکن صندوق ذخیره فرهنگیان در دشتستان شهر برازجان اقدامی در شان و منزلت فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ۱۱۲ واحد مسکونی توسط صندوق ذخیره فرهنگیان در دشتستان

علی موحدی در نشست ویدئو کنفرانس با مدیران شهرستان‌ها و روسای مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: اهداف و اصلاح رویکرد جدید صندوق ذخیره فرهنگیان استان از طریق مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق باید ضمن تبیین، اطلاع‌رسانی شود تا همکاران فرهنگی از مزایا و سود آن بهره‌مند شوند.

موحدی افزود: در رویکرد جدید صندوق ذخیره فرهنگیان زمینه خدمت معیشتی، رفاه و منزلت فرهنگیان توجه شده است و مسئولین امر باید اهتمام بیشتری به خرج دهند.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر با پیگیری های نماینده استانی صندوق، کارهای خوبی در حال اقدام است، گفت: اقداماتی از قبیل تامین مسکن، توسط شرکت تامین مسکن وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان که استارت آن پروژه ۱۰واحدی در شهر عالیشهر بوشهر و ۱۱۲واحدی شهر برازجان رقم خورده و تاکنون استقبال خوبی از آن شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه اراضی مازاد و منازل سازمانی تخریبی و فاقد استفاده جهت ساخت مسکن جهت استفاده فرهنگیان باید مشخص و معرفی شود، تصریح کرد: توجه به سودرسانی شرکت های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، توجه به خود فرهنگیان است، چرا که هر آنچه سودآوری بیشتری حاصل شود، سود و منافع آن برای فرهنگیان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس بویژه مدارس غیرانتفاعی از شرکت تجهیزات مدارس به جهت سود رسانی به همکاران عضو، در اولویت کاری مدیران قرار بگیرد.

محمدرضا توکلی، مدیر اجرایی شرکت تامین مسکن فرهنگیان در این جلسه از طریق ارتباط تلفنی اظهار کرد: ماموریت ما تامین مسکن برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و متقاضیان مسکن با نگاه بیشتر به تکنیک های نوین مدیریت پروژه، طراحی مناسب در راستای کاهش زمان هزینه و دستیابی به کیفیت مشخص در ساختمان‌ها است.

وی افزود: این شرکت با تکیه بر تجربه انبوه سازی و تعاملات سازنده با نهادهای کلیدی و بهره‌مندی از نیروهای متخصص نخبه دارای توان علمی و اجرایی بالاست و تمام امکانات خود را جهت خدمت به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و متقاضیان مسکن در سراسر کشور با اولویت مناطق محروم به کار گرفته است.

توکلی با اشاره به اینکه با نگاه ویژه و جدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر موضوع تسریع در فراهم کردن زمینه های رفاه جهت فرهنگیان، از قبیل تهیه مسکن، تعاملات خوبی با این شرکت وجود دارد، گفت: تمام سعی ما بر این است تا خدمات خوبی به فرهنگیان بوشهری ارائه شود.

عبدالحسین برزگری، نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر نیز خواستار اهتمام لازم از سوی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان بر تشکیل و پیگیری‌های لازم در زمینه کارگروه‌های تخصصی مربوطه جهت تحقق اهداف و بهره مندی همکاران عضو از سود و مزایای خدمات شدند.

برزگری بر تشکیل ماهانه کارگروه تخصصی جذب، نگهداشت، استمرار عضویت و افزایش سهم الشرکه و ارائه گزارش و نتایج مربوط به صورت مکتوب و مستند به نمایندگی استان و تاکید از مدیران در خواست اطلاع رسانی جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس و ادارات با شرایط ویژه و اقساطی از شرکت تجهیزات مدارس وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان شدند.

خبرنگار: امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار