مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد:

واریز 155 میلیارد ریال به‌ حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 155 میلیارد و 153 میلیون ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که تا اول تیر 1402 به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
واریز 155 میلیارد ریال به‌ حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ حمیدرضا نجف‌پور کردی با اشاره به اینکه این مبلغ ‌شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است، اظهار کرد: این مبلغ به حساب 780 نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شد که شامل سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 بوده و سود سال مالی 1402 نیز طبق روال به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی به حساب آن‌ها واریز شده است.

نجف‌پور کردی با اعلام اینکه این افراد همچنین شامل بازخرید‌ها، فوتی‌ها، ازکاراُفتاده‌ها و انصرافی‌ها هستند، افزود: با توجه به فراهم بودن زمینه افتتاح حساب غیرحضوری بانک سرمایه در سوپر اپلیکیشن فرهنگیان برای اعضای موسسه به آدرس szf.satpay.ir واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

وی با تاکید بر تحول در ساختار امور اعضا در موسسه و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته به کمتر از یک ‌ماه گفت: این مبلغ، اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری به‌طور کامل و یکجا دریافت می‌کنند.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین فرهنگیانی که عضو موسسه هستند، می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف 5 درصد حقوق و مزایا اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار