دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در توسعه سوادآموزی معرفی شدند

بوشهر(پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر از معرفی و تجلیل از یازده دستگاه اجرایی و یک سازمان مردم نهاد به عنوان دستگاه‌های برتر در توسعه سوادآموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در توسعه سوادآموزی معرفی شدند

میلاد حبیبی‌نیا در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای گسترش مشارکت‌های بین‌بخشی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، ادارت کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صدا و سیمای مرکز بوشهر، ثبت احوال، بهزیستی، امور عشایری، امور اتباع و مهاجرین خارجی و خانه مشارکت‌های مردمی تجلیل شدند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه همکاری های بین بخشی در ریشه‌کنی بی‌سوادی اظهار داشت: ریشه‌کنی بی‌سوادی و شتاب بخشی به برنامه‌های سوادآموزی نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است.

حبیبی نیا با بیان اینکه مکان یابی گروه بی‌سوادی استان از مهمترین مشکلات در شناسایی بی سوادان است، افزود: در این راستا لازم است همه دستگاه هایی که اطلاعات و آمار در اختیار دارند، در زمینه شناسایی افراد بی سواد با آموزش و پرورش همکاری لازم داشته باشند.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرروش استان بوشهر عنوان کرد: در جهت هم افزایی و با هدف تقویت روحیه مشارکت جمعی، جشنواره تقدیر از دستگاهها و موسسات مشارکت کننده در عرصه سواد آموزی توسط اداره کل آموزش و پرورش و با همکاری استانداری در سال جاری نیز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار