علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا:

پرسپولیس حداقل ۵ بازیکن باکیفیت می‌خواهد

هر طور شده باید ولسیانی را حفظ کنند/سقف قرارداد خنده‌دار است/ می‌خواهند لیگ آماتور داشته باشیم

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم امسال آسیا را در پیش دارد و باید در خرید بازیکن وسواس داشته باشد، گفت حداقل تیم پرسپولیس نیاز به ۵ خرید باکیفیت دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس حداقل ۵ بازیکن باکیفیت می‌خواهد

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «هواداران نگران این بودند که مبادا خستگی ناشی از فصل سختی که یحیی با پرسپولیس داشت، باعث شود او قید ادامه کار در این تیم را بزند. بالاخره صحبت‌هایی هم اواخر فصل انجام داد که کمی اوضاع را به‌هم ریخت. خدا را شکر که آقا یحیی با قدرت پیش آمد و در فصل نقل و انتقالات تیم را تنها نگذاشت. همین پروسه انتخاب مربی خودش کلی وقت تلف کردن دارد و تا مربی جدید بیاید و شرایط را بشناسد، فرصت طلایی بدنسازی پیش‌فصل از دست می‌رود.»

وی افزود: «مهمترین قدم این بود که هم مدیریت و هم یحیی و هم کادر فنی تیم تمدید کردند و ادامه خواهند داد. بالاخره فصل دشواری داشتیم. درحالی که کسی تصور نمی‌کرد، پرسپولیس بتواند لیگ را بگیرد، با قدرت کارش را پیش برد و از لغزش حریف استفاده کرد. این بزرگی و عظمت تیم ما را می‌رساند که در سال جدید به صغیر و کبیر رحم نکرد. همه انگیزه‌ها و تفاوت‌هایشان را نشان دادند. به‌خصوص در دربی حذفی که با آن عملکرد درخشان هم رقیب را بردند و هم ۲ جام (سوپرکاپ و حذفی) گرفتند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «این تیم باید تقویت شود. ابتدا خیلی مهم است که قرارداد بازیکنان خودمان را تمدید کنیم و همزمان سراغ خرید خوب هم برویم. امسال آسیا در پیش داریم و باید در خرید بازیکن وسواس داشته باشیم. بازیکنی می‌خواهیم که بتواند در ۳ جام توانایی بازی داشته باشد و به تیم کمک کند. در دفاع چپ، مهاجم، هافبک دفاعی و مهاجم نیاز به تقویت داریم. مهاجمی می‌خواهیم که مثل لوکادیا حرفه‌ای باشد. حداقل تیم ما نیاز به ۵ خرید باکیفیت دارد. خیلی سریع باید قرارداد ولسیانی تمدید شود. واقعا مهره تاثیرگذار و فوتبالیست قدرتمندی است. هرجور شده باید او را نگه دارند. اگر بتوانند عزت‌الهی و کنعانی‌زادگان را هم بگیرند عالی می‌شود.»

علیرضا محمد با اشاره به تعیین سقف قرارداد گفت: «مگر می‌شود برای فوتبال حرفه‌ای سقف تعیین کرد. قبلا مگر این کار را نکردند؟ آیا نتیجه‌ای داشت؟ همه به راحتی با پول‌های زیرمیزی و ماشین و زمین و ملک و خانه بازیکن می‌گیرند. این قوانین فقط باعث از بین رفتن رقابت و محدود‌کردن تیم‌ها می‌شود. تیم‌های عربستانی با آن بریز و بپاش‌های میلیون دلاری، لیگ قدرتمندی دارند تدارک می‌بینند اما اینجا تمایل دارند لیگ فوتبال را آماتور و بی‌کیفیت داشته باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار