کریم باقری: قرارداد من تمدید نشده، شاید پرسپولیس تمایلی به همکاری با من ندارد

تهران (پانا) - به نظر می‌رسد با تمدید نشدن قرارداد کریم باقری، احتمالا او از پرسپولیس جدا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کریم باقری: قرارداد من تمدید نشده، شاید پرسپولیس تمایلی به همکاری با من ندارد

‌کریم باقری درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: شرایط خوبی را در فصل گذشته سپری کردیم و با وجود مشکلاتی که وجود داشت به قهرمانی رسیدیم. بعد از شکست برابر سپاهان، شرایط خوبی در تیم ایجاد شد و تیم متحدتر به کارش ادامه داد و توانستیم بازی‌های خوبی را پشت سر بگذاریم و در نهایت هم قهرمان شدیم. مجموعه تیم عالی کار کردند تا نتایج خوب رقم بخورد.

او هم‌چنین درباره اعتراضات به داوری در فصل گذشته هم گفت: تا وقتی VAR به لیگ ما نیاید اشتباهات وجود دارد. البته یک رویه ایجاد شده که همه مربیان به داوری‌ها اعتراض می‌کنند. امیدوارم اعتراضات کمتر شود و VAR هم به فوتبال ایران بیایید و ما شاهد داوری‌های منصفانه باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش با باشگاه تمدید شده است یا خیر؟ گفت: خیر قرارداد من تمدید نشده و صحبتی با من انجام نشده است.

باقری درباره این که چه زمانی قرار است با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد مذاکره کند؟ گفت: باشگاه با من صحبتی نکرده است. جای نگرانی هم نیست، شاید باشگاه اصلا تمایلی به همکاری با من نداشته باشد. این موضوع اتفاق خاصی نیست و باشگاه با هر کسی بخواهد صحبت می‌کند و با هر کسی نخواهد صحبت نمی‌کند.

او در پاسخ به این که آیا درباره همکاری خود با پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی صحبتی انجام داده است یا خیر؟ گفت: خیر، با کسی تماسی نداشته‌ام.

باقری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با شروع تمرینات این تیم در محل تمرینات حاضر خواهد بود یا خیر؟ گفت: مسلما باید با باشگاه قرارداد داشته باشم و اگر قراردادی نباشد در تمرینات حضور نخواهم داشت. کسانی در تمرینات حاضر می‌شوند که با باشگاه قرارداد دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار