مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام:

تمهیدات لازم برای توسعه زیرساخت‌های مهران صورت گرفته است

ایلام (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت تمهیدات لازم برای توسعه زیرساخت‌های مهران صورت گرفته و اعتبار مورد نیاز آن تامین شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات لازم برای توسعه زیرساخت‌های مهران صورت گرفته است

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع برق ایلام، ولی‌الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در خصوص برق‌رسانی در اربعین اظهار کرد: اقدامات متعددی از سوی شرکت توزیع برق برای توسعه زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران انجام شده و یا در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه مجموع پروژه‌های برق‌رسانی در مهران برای اربعین ۲۰۰ میلیارد تومان است، افزود: تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و بخشی نیز تا اربعین تکمیل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام تأکید کرد: این پروژه‌ها شامل تأمین روشنایی میدان اربعین، مسیرهای منتهی به مرز و پایانه‌های مرزی، پارکینگ برکت، توسعه شبکه شهر مهران، روشنایی کمربندی‌های غربی و شرقی و... است.

ناصری اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های حوزه برق مهران می‌توان به روشنایی پارکینگ‌های اربعین ۱ و ۲، تأمین برق مواکب، برق‌رسانی به مساجد و محل‌های اسکان اشاره کرد که از طریق برج‌های روشنایی، ترانس، شبکه فشار متوسط در حال اجرایی‌شدن است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مصرف برق در بین ادارات استان یادآور شد: تمامی ادارات استان باید ۳۰ درصد کاهش مصرف برق داشته باشند، طبق بررسی‌های انجام شده طی هفته‌های گذشته با اجرای این طرح تا حدود ۴۰ درصد کاهش مصرف برق در سطح ادارات ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار