سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران:

ارتباط با نهادهای دولتی و غیردولتی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران است

تهران (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ارتباط با نهادهای دولتی و غیردولتی را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط با نهادهای دولتی و غیردولتی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران است

همایش فصلی مدیران مدارس استثنایی و مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری شهر تهران با حضور بهاره عباسی؛ سرپرست آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، فرشاد اعتقادی؛ رئیس اداره امور مالی، معاونین و کارشناسان حوزه های مختلف اداره در مرکز رفاهی دماوند برگزار شد.

بهاره عباسی، سرپرست آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران عنوان کرد: کار در فضای دوستانه و صمیمانه بدون شک دارای نتایج و فواید زیادی است، تکریم خانواده های دانش آموزان و دانش آموزان از وظایف مهم ما است و ارتباط با مناطق و نهادهای دولتی و غیردولتی از اولویت برنامه های ما در آموزش و پرورش استثنایی است.

در ادامه این نشست سحر کرمی، معاون پژوهشی و آموزش گفت: برنامه ها و کارها در مدرسه باید مدیریت شود تا تبدیل به بحران نشود، پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان، لباس فرم، کلاس بندی و شرکت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی، از برنامه ها هستند.

فرشاد اعتقادی، رئیس اداره امور مالی بیان کرد: استفاده از دستورالعمل های مالی و ظرفیت انجمن اولیا و مربیان، بازوهای مالی مدارس است.

در پایان کارشناسان حوزه های مختلف گزارشی از کارهای صورت گرفته و آتی ارائه کردند.

دانش آموز خبرنگار: محمدمهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار