سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران خبر داد:

اعلام نتایج نهایی جشنواره ملی از قدر تا قدر

تهران (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران نتایج نهایی جشنواره ملی قدر تا قدر با محوریت نماز، بندگی، مهدویت و ظهور را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج نهایی جشنواره ملی از قدر تا قدر

بهاره عباسی، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران عنوان کرد: این جشنواره با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و به میزبانی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با محوریت نماز، بندگی، مهدویت و ظهور، در دو بخش کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان، از 16 اسفند ماه 1401 آغاز به کار کرد.

وی افزود: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری در محورهای؛ مقاله نویسی، شعر، قصه نویسی، پادکست، دلنوشته و خاطره نویسی، موشن گرافی، عکس، پوستر، اینفوگرافی برگزار شد. پس از دریافت آثار منتخب استانی، 25 اردیبهشت ماه داوری آثار با حضور داوران تخصصی رشته های جشنواره در اداره آموزش وپرورش استثنایی برگزار شد.

عباسی بیان کرد: آمار کلی مشارکت در مرحله استانی 1105 اثر است که ۵۲۵ اثر از دانش آموزان و 580 اثر از همکاران را شامل می شود. از این تعداد 388 اثر پس از داوری مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده اند، که 114اثر مربوط به دانش آموزان و 247 اثر مربوط به کارکنان است. پس از داوری آثار و بررسی نتایج توسط دبیرخانه نفرات برتر در محورهای جشنواره مشخص شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر در بخش همکاران تعداد 33 اثر در 11رشته و در بخش دانش آموزی 22 اثر در 8 رشته است.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار