وضعیت نامزدهای ریاست کشتی در فاصله دو ماه تا انتخابات

تهران (پانا) - در حالی که تقریبا یک ماه دیگر دوره چهارساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی به پایان می‌رسد بیش از نیمی از نامزدهای این فدراسیون در کمیته تطبیق وزارت ورزش تأیید صلاحیت مدیریتی نگرفتند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت نامزدهای ریاست کشتی در فاصله دو ماه تا انتخابات

به گزارش مهر، دوره چهارساله ریاست علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ۲۶ تیرماه به پایان می‌رسد. او در دوره گذشته دو روز مانده به انتخابات تأیید صلاحیت شد و در انتخابات دو مرحله‌ای این فدراسیون سکان هدایت فدراسیون را برعهده گرفت.

در فاصله دو ماه مانده به انتخابات فدراسیون کشتی، در اردیبهشت‎‌ماه سال جاری با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان ثبت‌نام از نامزدهای فدراسیون انجام شد و علیرضا دبیر به‌عنوان نخستین نامزد در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرد.

پس از آن افرادی دیگری همچون عباس جدیدی قهرمان پیشین کشتی جهان و المپیک، حمید بنی تمیم نایب رئیس و سرپرست سابق کشتی، جمشید خیرآبادی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی و رئیس هیأت کشتی کردستان، حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی، عبدالله عزیزی رئیس هیأت کشتی تهران و … در انتخابات ثبت‌نام کردند.

با اعلام فدراسیون کشتی ۱۵ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند که طبق پیگیری‌ها نیمی از این نفرات در کمیته تطبیق وزارت ورزش و جوانان تأیید صلاحیت مدیریتی نشدند.

این افراد چند روز فرصت دارند اعتراض خود را به کمیته تجدید نظر اعلام کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد. البته به نظر می‌رسد با توجه به شرایط تعداد نامزدهای باقی مانده برای ریاست فدراسیون به اندازه انگشتان یک دست هم نمی‌رسد.

با این حال برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی با توجه به پیش رو بودن مسابقات جهانی بلگراد و گزینشی المپیک یکی از موضوعات مهم برای اهالی کشتی است.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون کشتی گفت: روند تأیید واجدین صلاحیت در انتخابات فدراسیون به درستی طی شده و فدراسیون هم پیگیر این موضوع بوده و فکر می‌کنم تا چند روز آینده اسامی نهایی منتشر خواهد شد. پروسه انتخابات از سوی فدراسیون به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات در زمان مقرر برگزار می‌شود؟ اظهار داشت: بعید می‌دانم انتخابات فدراسیون به تعویق بیفتد و سرپرست برای آن انتخاب شود؛ چرا که مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم به برگزاری انتخابات در زمان مقرر تأکید دارند و بارها در صحبت‌هایشان به این موضوع اشاره کرده‌اند. فدراسیون برای برگزاری انتخابات در زمان مقرر همه شرایط را مهیا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار