گپ‌وگفت علیرضا دبیر با فرنگی‌کاران جوان

دبیر: کسب مدال طلای جوانان، سکوی پرتاب به تیم بزرگسالان است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
گپ‌وگفت علیرضا دبیر با فرنگی‌کاران جوان

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این دیدار که پیش از آغاز تمرین فرنگی‌کاران و در فضای باز کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سلیمانی برگزار شد، گفت: تمامی شما باید هدفتان کسب مدال طلا در المپیک باشد و با تمام توان برای رسیدن به آن تلاش کنید.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جوانان جهان سکوی پرتاپ شما برای حضور در رده ‌سنی بزرگسالان است به شرطی که به کسب مدال در این رده اکتفا نکنید.

دبیر تأکید کرد: برای موفقیت در رده ‌سنی بزرگسالان باید مدال طلای جوانان جهان را بگیرید.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه چرخه باعث انتقال سریع رده ‌جوانان به بزرگسالان شده است گفت: هیچ خط قرمزی برای جوانان ندارم و شما تمام تلاش خود را بکنید تا مانند چند کشتی‌گیری که از تیم سال گذشته به تیم بزرگسالان راه یافته‌اند، نفر اصلی را بگیرید و خودتان را اثبات کنید.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت همزمان باید چندین موضوع را مدنظر داشته باشید که نظم و انضباط اردویی، خواب و استراحت کافی، تغذیه مناسب، انجام تمرینات منظم، احترام به بزرگتر و آنالیز و دیدن فیلم کشتی‌ها از جمله آن‌ها‌ست.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته تیم ایران قهرمان جهان شد، امسال شما عنوان قهرمانی در آسیا را بدست آورده‌اید و توانایی این را دارید که در رقابت‌های جهانی نیز عنوان قهرمانی خود را تکرار کنید و امیدوارم که امسال نیز چند نفر از شما به تیم بزرگسالان تزریق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار