رییس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی :

سازمان دانش‌آموزی حلقه گمشده تعلیم و تربیت در مدارس است

نیشابور (پانا) - آئین تجلیل از مدارس و دانش‌آموزان برگزیده سازمان دانش‌آموزی شهرستان نیشابور در محل سالن تربیت با حضور رییس سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی حلقه گمشده تعلیم و تربیت در مدارس است

رییس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی؛ برنامه ها و اهداف این سازمان را زمینه رشد و پیشرفت دانش آموزان معرفی کرد و گفت: سازمان دانش آموزی یعنی تمام برنامه ها توسط دانش آموزان با کیفیت بالا اجرا شود.

حجت رضا زاده عنصر مهم سازمان دانش آموزی را پیشتازان دانست و گفت: سازمان دانش آموزی مکان و محلی مناسب برای بروز استعدادهای دانش آموزان است و امروز بسیاری از کارشناسان، معلمان و خانواده ها به این نتیجه رسیده اند که مدرسه فقط محل علم و تحصیل نیست بلکه مدرسه باید محلی برای تمرین زندگی باشد.

وی اضافه کرد: ما رویکرد دانش آموز محوری را در مدارس شهرستان نهادینه کردیم و به تبع آن همین نگاه در مدارس نیز در حال اجرا است.

رییس سازمان دانش آموزی استان، خاطر نشان کرد: تقویت هویت ملی، عشق به میهن، عشق به پرچم و توجه به کار پرورشی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و سازمان دانش آموزی به عنوان حلقه گمشده تعلیم و تربیت همین اهداف را دنبال می کند و هرجایی که به این سازمان، نگاه ویژه شده است، آسیب های اجتماعی کاهش یافته است.

رضا زاده اظهار کرد: دانش آموزان ما به شدت بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرصت اجتماعی‌اند، دانش آموز باید ناکامی در سنین پایین را تجربه کنند و در فعالیت های گروهی بسیاری از رفتارهای اجتماعی را یاد می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار