مدیر آموزش و پرورش جلگه رخ:

تقدیر از دانش‌آموزان خبرنگار پانا در جلگه رخ

جلگه رخ (پانا) - مدیر آموزش و پرورش جلگه رخ از دانش‌آموزان خبرنگار پانا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان خبرنگار پانا در جلگه رخ

حمید قلی زاده، رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ گفت: در دنیای معاصر که به عصر ارتباطات معروف است کار خبرنگاری بسیار اهمیت دارد. در شرایطی که رسانه های معاند اخبار جعلی بسیاری تولید می کنند، اهمیت کار خبرنگاری، تهیه و ارسال اخبار واقعی و درک اخبار واقعی از اخبار جعلی بسیار اهمیت دارد.

قلی زاده افزود: ما از مدیران مدارس می خواهیم ضمن تقدیر از دانش آموزان خبر نگار، از این خبرنگاران جوان در مراسم استفاده شود تا ضمن تمرین و کسب تجربه، اعتماد به نفس لازم را به دست آورند و بر کیفیت و کمیت اخبار منطقه جلگه رخ افزوده شود.

علی خداشناس، کارشناس ارشد ارتباطات و استاد کلاس خبرنگاری در این مراسم گفت: خبرنگاری یک هنر است و داشتن استعداد و شم خبری در کنار تلاش و تمرین عامل موفقیت یک خبرنگار است. امروز در پایان یک سال آموزش کاربردی خبرنگاری، جلگه رخ افتخار دارد که در هر مدرسه متوسطه یک خبرنگار شایسته و توانمند دارد.

کلاس آموزش خبرنگاری برای 22 نفر از دانش آموزان مستعد جلگه رخ از ابتدای سال تحصیلی برگزار شد. در این کلاس ها دانش آموزان ضمن آموزش اصولی، با تمرین و حضور در مراسم مختلف به عنوان خبرنگار پانا، بر توانمندی های خود افزودند.

دانش آموز خبرنگار: یگانه عباس‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار