با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت؛

تجلیل و تقدیر از یکی از معلمان فداکار دبستان شاهد حضرت زینب(س) منطقه ۵ تهران

تهران (پانا) - با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از یکی از معلمان فداکار دبستان شاهد حضرت زینب(س) منطقه ۵ تهران تجلیل و تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل و تقدیر از یکی از معلمان فداکار دبستان شاهد حضرت زینب(س) منطقه ۵ تهران

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ محمدمهدی کاظمی با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم تصریح کرد: معلمان در خط مقدم نظام تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند و این وظیفه مدیران است که از معلمان فداکار، ایثارگر و پرتلاش تقدیر کنند.

کاظمی با اشاره به نقش بی‌بدیل معلمان مقطع ابتدایی بیان کرد: دوره ابتدایی در واقع ورود دانش‌آموز به مدرسه است و نقش معلمان این دوره در شکل‌گیری شخصیت و جهت‌گیری مسیر زندگی آن‌ها بسیار مهم و راهبردی است.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش، مشارکت والدین در اداره امور مدرسه را ضروری دانست و افزود: مشارکت ۱۰۰ درصدی اولیاء در اداره امور مدرسه برای تحقق اهداف تعیین‌شده در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و شکل‌گیری محیط آموزشی و تربیتی مطلوب، نیاز مهمی است که باید صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این برنامه، معاون آموزش متوسطه به عنوان یکی از اولیاء دانش‌آموزان این مدرسه از زحمات و تلاش‌های آموزگاران به ویژه خانم زهرا انوشه، معلم پایه چهارم تقدیر کرد. خانم انوشه بعد از۳۰ سال خدمت به دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران اسلامی اخیرا دچار بیماری شده‌اند که در این مراسم با حضور دانش‌آموزان از ایشان تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار