همزمان با آیین تجلیل از مقام معلم برگزار شد:

اختتامیه جشنواره همسو و تجلیل از آثار برتر

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه آثار همسویی مدارس مختلف در بخش دولتی و غیردولتی و در زمینه‌های آموزشی، پرورشی، عمرانی و...مثال زدنی بود از برگزاری مراسم اختتامیه آثار طرح همسو و تجلیل از آثار برتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره همسو و تجلیل از آثار برتر

اختتامیه آثار طرح همسو و تجلیل از آثار برتر آموزش و پرورش منطقه۴ همزمان با آیین گرامیداشت مقام معلم در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن تشریح و تبیین اهداف و دستاوردهای طرح همسو در مدارس منطقه تصریح کرد: همسو طرحی برگرفته از سند تحول بنیادین است که تمام تلاش آن اجرایی نمودن اهداف سند تحول بنیادین بوسیله همدلی،هم افزایی و تشریک مساعی در مدارس است.

زمانی نژاد بیان کرد: در طول اجرای همسو در سال تحصیلی شاهد اتفاقات و رویدادهای موثر و مثبتی در سطح مدارس منطقه بودیم و بیش از ۴۰۰ اثر در قالب همسو به دبیرخانه همسو منطقه ارسال شد و در این آثار همسویی مدارس مختلف در بخش دولتی و غیر دولتی و در زمینه های آموزشی، پرورشی، عمرانی و... مثال زدنی بود.

زماتی نژاد از ادامه طرح با عنوان «همسو۲» در منطقه خبر داد و افزود: این طرح از ابتدای تابستان ۱۴۰۲ با ارسال دستورالعمل و شیوه نامه جدید آغاز به کار خواهد کرد.

در ادامه این مراسم از آثار برتر و مدارس همسو، ناظرین داوری و هیئت داوران تقدیر شد و تجلیل شوندگان نشان همسو را از مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ دریافت کردند.

در ادامه این مراسم، از پوستر «همسو ٢» و «کتابچه آثار همسویی ١» رو نمایی شد.

طرح همسو ۲ از ابتدای تابستان ۱۴۰۲ با حضور اعضای کارگروه همسو و تدوین شیوه نامه همسویی آغاز به کار خواهد کرد.

شایان ذکر است کتابچه آثار همسویی مجموعه آثار«طرح همسو ۱» است که در آن نمونه آثار مدارس و همچنین معاونت ها و کارشناسی های اداره آموزش و پرورش منطقه ۴ تدوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار