پایان کار دیاباته در پرسپولیس

تهران (پانا) - مهاجم خارجی پرسپولیس شانس چندانی برای بازی کردن تا پایان فصل هم ندارد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان کار دیاباته در پرسپولیس

دربی صدم پایتخت در حالی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران همراه بود که شیخ دیاباته یکی از مهاجمان خارجی این تیم حتی جایی در ترکیب ۱۸ نفره هم نداشت.

دیاباته با وجود تجربه پوشیدن پیراهن استقلال نتوانست این بار در دربی تهران بازی کند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دلیل عدم حضور دیاباته را مصدومیت و عدم آمادگی این مهاجم عنوان کرد.

دیاباته که ابتدای فصل جاری برای تقویت خط حمله این تیم جذب شده بود کمترین میزان دقایق حضور در میدان را داشته است و بیشترین روزهای آسیب دیدگی را در این تیم پشت سر گذاشته است.

عبور پرسپولیس از سد استقلال و حاشیه اطمینانی که در این تیم برای ادامه رقابت در مسیر قهرمانی لیگ برتر ایجاد ده است کادر فنی پرسپولیس را در انتخاب بازیکنان مورد نیاز در سه دیدار باقیمانده شجاع‌تر کرده است و احتمال اینکه دیاباته در سه بازی باقیمانده در لیگ بازی نکند وجود دارد.

همچنین گل محمدی دیگر علاقه‌ای هم به ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیس ندارد تا دیاباته آخرین روزهای خود را در جمع سرخپوشان پایتخت پشت سر بگذارد. این بازیکن با پایان یافتن فصل جاری مسابقات لیگ برتر پرسپولیس را ترک می‌کند تا تیم جدیدی را پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار