رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

حجاب و عفاف، نماد دینی و ارزشی فرهنگ ایرانی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، حجاب و عفاف را نماد دینی و ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۰۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
حجاب و عفاف، نماد دینی و ارزشی فرهنگ ایرانی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ احمد محمودزاده، صبح دیروز (۱۴ فروردین ۱۴۰۲) در راستای سیاست حضور میدانی و بررسی فرآیندهای آموزش حضوری و میزان اجراسازی سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در مدارس غیردولتی به صورت سرزده از مدارس ابتدایی دخترانه درخشان، پسرانه صاحب الزمان(عج) و مجتمع آموزشی دخترانه نرگس منطقه ١١ شهر تهران، بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس قرار گرفت.

وی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه نرگس منطقه ۱۱ آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تشکر از آن‌ها به سبب اینکه با حجاب کامل در کلاس درس حاضر شده‌اند از آن‌ها خواست تا با بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با هدف گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به عنوان الگو و مبلغ عمل کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: حجاب و عفاف نماد دینی، ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی است. بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی، دینی و انقلاب به لحاظ جایگاه بسیار مهم حجاب سعی دارند با عناوین مختلف این نماد را کمرنگ کرده یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکنند. غفلت و کوتاهی شما دانش‌آموزان متدین و انقلابی، زمینه را برای دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی مهیا می‌کند.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در این مدارس ضمن دیدار و گفت‌وگوی صمیمی با دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی با دانش‌آموزان درخصوص شیوه‌های آموزشی و میزان رضایت آن‌ها از نحوه ارائه آموزش‌های علمی و تربیتی و پرورشی مدرسه به گفت‌وگو پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار