رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

یکی از برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت، ایجاد شرایط لازم برای مشارکت تمام ارکان تربیت در داخل آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت یکی از برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت کشور، ایجاد شرایط لازم برای حضور و مشارکت تمام ارکان تربیت در داخل آموزش و پرورش است و از این رو اقداماتی چون گسترش مدارس هیات‌امنایی با رویکردی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
یکی از برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت، ایجاد شرایط لازم برای مشارکت تمام ارکان تربیت در داخل آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ احمد محمودزاده، رئیس این سازمان در سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و خانواده‌های معظم شهدا از روند پذیرش میهمانان نوروزی در اسکان فرهنگیان بازدید به عمل آورد.

محمودزاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از راهنمایی‌های ایشان در پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت و تبریک سال نو گفت: تحقق تربیت تمام‌ساحتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌باشد در گرو مشارکت همه‌جانبه و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت کشور، ایجاد شرایط لازم برای حضور و مشارکت تمام ارکان تربیت در داخل آموزش و پرورش است و از این رو اقداماتی چون گسترش مدارس هیات‌امنایی با رویکردی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

آیت آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از زحمات متولیان دستگاه تعلیم و تربیت و ذکر نکاتی تربیتی یادآور شد: برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و شهدا به توجه جدی و برنامه‌ریزی دقیق نیاز است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در دیداری جداگانه با استاندار آذربایجان شرقی نیز حول محورهای آموزشی و پرورشی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدان فخیمی و نومی‌گلزار استان آذربایجان شرقی

محمودزاده در دیدار با خانواده شهیدان فخیمی و نومی‌گلزار استان آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کمتر از شهادت نیست، افزود: شهدا علاوه بر جهاد اصغر که مبارزه با دشمن جهت دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود در جهاد اکبر نیز کارنامه موفقی داشته و این مسیر را به خوبی طی کرده بودند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردی در ادامه با اشاره به وظیفه حساس دستگاه تعلیم و تربیت در انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا افزود: تحقق این مهم با توجه به توسعه فضای مجازی و تلاش دشمنان برای انحراف نوجوانان و جوانان، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تخصصی است که خوشبختانه با توجه به حساسیت دولت، اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در پایان با یادآوری اینکه نسل فعلی، نسل مطالبه‌گر و پرسشگر بوده و دارای ذهن خلاق و مبتکری هستند، گفت: این نسل از ظرفیت عظیمی برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار هست و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

گفتنی است معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در حاشیه این دیدارها از فرهنگسرای شهید وحید نومی‌گلزار نیز بازدید کرد و با اهدای لوح سپاس از خانواده شهیدان فخیمی و نومی‌گلزار قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار