حضور ۲۵۰ نفر از معاونین پرورشی، مربیان و مشاوران منطقه۵در همایش تربیت صالح

تهران (پانا) - در آئین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی که با عنوان تربیت صالح،برگزار شد؛ از معاونین پرورشی، مربیان و مشاوران منطقه۵ تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور  ۲۵۰ نفر از معاونین پرورشی، مربیان و مشاوران منطقه۵در همایش تربیت صالح

آئین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و همایش مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مناطق شهر تهران با حضور علیرضا فخاری؛ استاندار تهران، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان؛ خطیب و استاد دانشگاه، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، وحید بیگدلی؛ قائم مقام سازمان دانش آموزی و ٣ هزار نفر از فرهنگیان فعال در حوزه امور تربیتی و جمعی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و مربیان پرورشی مدارس پایتخت در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم ۲۵۰ نفر از معاونین پرورشی، مربیان و مشاوران منطقه۵ به همراه محسن مطلبی؛مدیر منطقه و معاون پرورشی و کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی حضور داشتند.

در ابتدای همایش، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به حضار، و تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه و تبریک هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی در سه بخش سخنان خود را ایراد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، سنگ بنای هر تمدنی را نظام تعلیم و تربیت آن سرزمین دانست.

وی تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی را تلاش و اهتمام دو شهید بزرگوار دانست و گفت: این نهاد مقدس توسط شهیدان رجایی و شهید باهنر که مایه افتخار و مباهات ما فرهنگیان هستند ن تاسیس شد.

شایان ذکر است گروه های سرود دانش آموزی با اجرای سرودهای خاک دانایی و امور تربیتی، غزل خوانی از ژولیده نیشابوری توسط مجری برنامه، مولودی خوانی در وصف امام علی علیه السلام و دکلمه خوانی توسط یک دانش آموز، به این جشن و آئین جلوه برتری دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار