چهارمین جلسه کارگاه توانمندسازی و ارتقای حرفه‌ای مربیان پرورشی جدیدالورود در قزوین

قزوین(پانا) - چهارمین جلسه کارگاه توانمندسازی و ارتقای حرفه‌ای"مشق مربی"ویژه مربیان پرورشی جدیدالورود با حضور حقایق پور، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و شقاقی، رییس اداره قرآن، عترت، نماز، درسالن اجتماعات شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین جلسه کارگاه توانمندسازی و ارتقای حرفه‌ای مربیان پرورشی جدیدالورود در قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین و به نقل از دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی، صبح روز شنبه سیزدهم اسفند، به مناسبت هفته تربیت اسلامی، چهارمین جلسه کارگاه توانمندسازی و ارتقای حرفه ای "مشق مربی" ویژه مربیان پرورشی جدیدالورود با حضور حقایق پور رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و شقاقی رییس اداره قرآن، عترت، نماز، فعال کارشناس مسئول اداره فرهنگی هنری با همکاری گروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی، مربیان پرورشی جدیدالورود، در سالن جلسات ساختمان شهیده رقیه رضایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

شقاقی رییس اداره قرآن، عترت و نماز به تبیین برنامه های این اداره پرداخت و تأکید کرد: دو مورد از مهمترین نکاتی که یک معاون یا مربی پرورشی باید در مدرسه به آن توجه ویژه داشته باشد یکی برگزاری نماز جماعت در مدرسه و دیگری مسابقات قرآن، عترت و نماز می باشد.

شقاقی گفت: با اجرای هر چه بهتر این مسابقات دانش آموزان با قرآن، عترت و نماز انس بیشتری می گیرند.

حقایق پور رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به الگو بودن مربی اشاره و تاکید کرد شما مربیان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان در نوع پوشش و نوع رفتار و گفتار باشید.

حقایق پور افزود: نوع ارتباط که باید مؤثر و حسنه باشد باعث جلب اعتماد دانش آموز می شود و از این طریق می توان در تربیت دانش آموز به نتایج مطلوب رسید.

اسماعیلی کارشناس امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی از مربیان خواست ویژگی های اخلاقی، رفتاری و هیجانی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی را بشناسند، چرا که شناخت منجر به ارتباط خوب و مؤثر می شود و ثمره ی ارتباط خوب، اعتماد است.

فعال کارشناس مسئول اداره اردوها به تبیین شیوه نامه های اردوی دانش آموزی پرداخت.

وی با تاکید بر مطالعه دستورالعمل اردوها از مربیان خواست برای اجرای اردوی مدارس تمام قوانین را رعایت کنند.

در پایان جلسه از تعدادی از مربیان فعال تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار