۵۰۰ برنامه در هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با هفته تربیت اسلامی، بیش از ۵۰۰ برنامه در سراسر استان با محوریت گفتمان‌سازی تربیتی و با شعار "تربیت؛ همیشه، همه جا" برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۵۰۰ برنامه در هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر اجرا می‌شود

محمود حقدوست در نشست خبری به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: ۱۴ نهال به نام و یاد شهیدان امور تربیتی استان در اردوگاه دانش‌آموزی امام خمینی (ره) روستای چاهکوتاه کاشته شد.

حقدوست خاطرنشان کرد: کاشت نهال در هفته تربیت اسلامی در ۲۷ کانون تربیتی و ۱۲ اردوگاه دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

حقدوست گفت : تجدید میثاق با آرمان های شهدا، پویش سپاس مربی، وبینار آموزشی خانواده در تراز انقلاب اسلامی، دیدارپیشکسوتان فرهنگی ، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه مربیان و مشاوران مدارس، سخنرانی پیش ازخطبه مدیرکل آموزش وپرورش و روسای آموزش و پرورش شهرستان مناطق استان وتجلیل از مربیان تربیتی، برگزاری نشست علمی با حضور دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان و نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی از مهمترین برنامه‌های گرامیداست هفته تربیت اسلامی است.

حقدوست بیان کرد: برگزاری همایش چهره های ماندگار امورتربیتی ، ۱۴ شهید امورتربیتی و معرفی شهید شاخص امورتربیتی و همایش طلایه‌داران تربیت و تجلیل از چهره‌های موثر تربیتی از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در این هفته نشست کارگروه تربیتی استان با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و ائمه جمعه سراسر استان و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی یک روز به عنوان اداره مدرسه توسط دانش آموزان اجرا می شود و تمامی مسئولیت از قبیل تدریس‌ و اداره مدرسه توسط دانش آموزان انجام می شود.

حقدوست ادامه داد: هفته امور تربیتی از ۸ تا ۱۴ اسفندماه است و آن دسته از مدارس استانی که دسترسی مناسب به مشاور ندارند در طرحی به عنوان جهادگران مشاور که به صورت خودجوش اجرا می شود از خدمات مشاوره ای بهره مند خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری مسابقات قران عترت و نماز، سفرهای تربیتی یک روزه و اردو راهیان نور در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی خبر داد و تصریح کرد: طرح ملی اتقان در ۵ استان کشور در حال برگزاری است که استان بوشهر نیز به دلیل سبقه درخشان قرآنی به مدت ۳ سال در راستای ارتقا و توانمند سازی آموزگاران این طرح را اجرا خواهد کرد و امیدواریم امسال ۴ هزار مربی به صورت تخصصی تربیت پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد استان بوشهر در زمینه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در سطح کشور بی نظیر است و برای سال سوم در حال اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار