استان بوشهر در کنکور سراسری به رتبه 11 ارتقاء یافت

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت استان بوشهر در کنکور سراسری از رتبه 15 به رتبه 11 ارتقاء پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
استان بوشهر در کنکور سراسری به رتبه 11 ارتقاء یافت

به گزارش پانا ، علیمراد کرمی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد : جایگاه استان بوشهر در کنکور سراسری در بخش آزمون و سوابق تحصیلی با 4 رتبه جهش از رتبه 15 به 11 صعود کرده است.

کرمی گفت : در آزمون کنکور سراسری استان بدون احتساب سوابق تحصیلی دانش آموزان نیز با 6 رتبه ارتقاء از رتبه 25 به 19 کشوری دست یافت .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : امسال مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی شرکت ملی نفت ایران 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای توانمند سازی معلمان استان بوشهر تخصیص داده است و منطقه ویژه اقتصادی نیز 2 میلیارد تومان اعتبار جهت برگزاری کلاس های آمادگی کنکور دانش آموزان پایه آخر تحصیلی استان اختصاص و تامین شد .

کرمی اظهار کرد : تمام امتحان های دی ماه دانش آموزان استان به صورت مجازی برگزار می شود و تنها آزمون تجدیدی های پایه دوازدهم سال قبل که امتحان نهایی است با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود .

کرمی تصریح نمود : 85 در صد دانش آموزان استان بوشهر از طریق فضای مجازی سامانه شاد آموزش می بینند که 88/18 درصد حضوری و بقیه از طریق تلوزیون و یا درس نامه آموزش ها را فرا می گیرند .

کرمی گفت : با همکاری خیران ، کمیته امداد ، آموزش و پرورش ، نهادها و دستگاه های دولتی استان برای 6 هزار و 500 دانش آموز تبلت تهیه و تحویل شده است.

کرمی خاطر شان کرد : برای کلیه دانش آموزان استثنایی استان بوشهر با همکاری آموزش و پرورش با تامین 400 میلیون تومان برای 243 دانش آموز استثنایی استان تبلت تامین می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار