معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی تاکید کرد؛

انتقال دانش پیشگیری از اعتیاد به والدین برای آموزش کودکان

بیشترین اعتباراتی که دریافت می‌‌شود در حوزه ماده ۱۶ است که سقف آنها بیش از ۸۰ هزار نفر نیست

تهران (پانا) - معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از آغاز طرحی برای انتقال دانش پیشگیری از اعتیاد به خانواده‌ها خبر داد و گفت طبق این طرح دانش پیشگیری از طریق خانواده‌ها به کودکان آموزش داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
انتقال دانش پیشگیری از اعتیاد به والدین برای آموزش کودکان

فرهاد اقطار در جلسه فوق العاده کمیته فرهنگی - پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر و آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد با عنوان والد آگاه، فرزند ایمن که امروز در سازمان بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: در چند سال گذشته اعتبارات پیشگیری چه در ستاد و چه در وزارت کشور افت شدیدی داشته است و از سوی دیگر بیشترین اعتباراتی که دریافت می‌‌شود در حوزه ماده 16 است که سقف آنها بیش از 80 هزار نفر نیست. امسال نیز در اعتبارات سازمان بهزیستی، ردیف پیشگیری از اعتیاد افزایش یافته است و به سقفی رسیده که از سال 96 تاکنون سقف بالایی بوده است.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی افزود: سازمان بهزیستی به این نقطه نظر رسیده که اگر بتوان دانش و اطلاعات را به والدین منتقل کرد، والدین می‌توانند این اطلاعات را به کودکان خود منتقل کنند. در این راستا طبق پژوهش‌های انجام شده، سلسله مفاهیم و محتوا آماده شده و امروز قرار است با حضور مدیران ستادی و استانی این فعالیت در هفته پیش رو شروع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار