معاون استاندار ایلام:

راهیان‌ نور فرصتی برای انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس به نسل جوان است

ایلام (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت راهیان‌ نور فرصتی برای انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس به نسل جوان است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیان‌ نور فرصتی برای انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس به نسل جوان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر فرزانه انقلاب، بهره‌گیری از گنجینه‌های دفاع مقدس است که در قالب کاروان‌های راهیان نور ظهور و بروز پیدا می کند.

وی با اشاره به پیامدهای مثبت این حرکت عظیم معنوی اظهار کرد: تلاش دشمن برای به حاشیه بردن این حرکت عظیم و کمرنگ جلوه دادن این فضا و حضور، نشان از اثربخشی راهیان نور دارد.

حسنی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های راهیان نور و گلزار شهدای گمنام در دستور کار قرار دارد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود، دستگاه‌های اجرایی باید ضمن برطرف‌کردن نیازمندی‌ها به وظایف خود در خصوص اردوهای راهیان‌نور عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه قاطبه مخاطبین در اردوهای راهیان نور جوانان هستند، گفت: باید زمینه تردد آسان در سفرهای راهیان نور فراهم شود تا از این طریق هم در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و هم روایتگری و اثربخشی کاروان‌های راهیان نور ایفای نقش کرد.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان در حوادث اخیر برای کم اثر جلوه دادن دستاوردهای نظام و انقلاب بیان کرد: راهیان نور یکی از پتانسیل‌های ارزشمند برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، راهیان نور رسالت بزرگی را برعهده دارد و آن انتقال ارزش‌های انقلاب از یک نسل انقلابی به نسلی دیگر که عهده دار مسئولیت کشور است، خواهد بود.

سردار کریمیان، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه عملیات عظیم راهیان نور برکات فراوانی را به دنبال داشته است، گفت: اردوهای راهیان نور نقش موثری در سالم سازی مدارس و دانشگاه‌ها ایفا می کند و برای دانش آموزان نقش معرفتی، تربیتی و خودسازی دارد.

سردار کریمیان اضافه کرد: می‌توان با احصا نیازمندی‌ها و کمک به رفع آنها در جهت رشد کمی و کیفی اردوهای راهیان نور ایفای نقش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار