مربیان صالحین بسیج فرهنگیان در راستای کادرسازی و جریان سازی فرهنگی حرکت می کنند

ارومیه (پانا) – مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: مربیان صالحین بسیج فرهنگیان در راستای کادرسازی و جریان سازی فرهنگی حرکت می کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مربیان صالحین بسیج فرهنگیان در راستای کادرسازی و جریان سازی فرهنگی حرکت می کنند

سرهنگ پاسدار شهاب احمدی در کارگاه توانمندسازی مربیان صالحین و گروه پیشرفت و تحول مدرسه که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جعی از منتخبین مربیان صالحین بسیج فرهنگیان برگزار شد، گفت: جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگ محور در قالب های مختلف و با استفاده از ظرفیت های متعدد جامعه باید شکل گیرد.

وی ادامه داد: بسیج، بهترین بستر برای تحقق این مهم است، بسیج در قشر های مختلف بسیج علاوه بر جریان سازی اصولی در بعدهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... باید در کادرسازی و نیرو پروری برای شاخه های مختلف انقلاب هم گام بردارد؛ مربیان صالحین ابزار مهم بسیج در این مسیر است و مهم ترین نقش را ایفا می کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت مربیان صالحین در استان، گفت: مربیان صالحین در استان آذربایجان غربی در طی سال با حضور در دوره های مختلف توانمندسازی، برای تشکیل حلقه های صالحین در پایگاه ها و مدارس آمادگی های لازم را کسب می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار