مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

فرهنگیان در اقناع‌سازی شهروندان خوی و ایجاد آرامش روانی اهتمام داشته باشند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت فرهنگیان با توجه به نفوذ کلامی و اعتمادی که شهروندان و خانواده‌ها به آنان دارند لازم است در اقناع‌سازی و ایجاد آرامش روانی جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند تا زندگی در این منطقه به روال عادی خود بازگردد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان در اقناع‌سازی شهروندان خوی و ایجاد آرامش روانی اهتمام داشته باشند

علی مطهری در بازدید از مدارس خوی و روند آموزش در کلاس های درس این منطقه آموزشی افزود: آموزش نکات ایمنی به دانش آموزان به هنگام وقوع پس لرزه الزامی است و استفاده از ظرفیت مشاوران متخصص در ایجاد آرامش روانی لازم است همچنان در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه تسریع در امر آموزش حضوری دانش آموزان اصل مهم و اولویت دار برای دستگاه تعلیم و تربیت است ادامه داد: حدود 59 مدرسه کمپ های اسکان اضطراری هستند که انتقال از محل مدارس به سایر اماکن در بازگشایی و آموزش حضوری دانش آموزان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی اظهار کرد: هماهنگی های لازم با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان جهت تسریع در روند بازسازی، مقاوم سازی و تعمیرات مدارس با آسیب اساسی و نیازمند تخریب انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اعتبار لازم برای بازسازی مدارسی که آسیب جزیی دیده‌اند به تعداد ۴۵ مدرسه با 45 میلیون تومان و ۲ مدرسه هر کدام ۵۰ میلیون تومان به ازای هر مدرسه هفته گذشته به حساب آنان واریز شده تا حضور دانش آموزان بدون دغدغه در مدارس صورت پذیرد. علاوه بر این مبالغ اعتبارات ویژه ای نیز به حساب سایر مدارس که آسیب جزئی داشتند واریز شده که اطلاعات آن به زودی اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار