حجت الاسلام محمدزاده :

بسیج فرهنگیان بهترین جا برای خدمتگذاری است

قزوین(پانا)-حجت الاسلام محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست بسیجیان و مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی گفتندبسیج فرهنگیان بهترین جا برای خدمتگذاری است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فرهنگیان بهترین جا برای خدمتگذاری است

حجت الاسلام محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست بسیجیان و مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز به خصوص شهید حمیدرضا سیاهپوش بیان داشت: مادر شهید در آخرین وداع برای فرزندش دعای بازگشت کردند و شهید در پاسخ مادر خود گفتند: من هم از مادرم زهرا خواستم که شهید شوم.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به فضیلت ماه شعبان، از خداوند متعال خواست تا بخشش و رحمت خود را بر بندگان خود ارزانی دارد.

حجت الاسلام محمدزاده با تاکید بر اهمیت تحلیل فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله ) افزود: بسیجیان باید بیانات مقام معظم رهبری را بشنوند و به منویات مقام معظم رهبری ( مدظله ) عمل کنند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ابراز داشت: اگر فقط ده درصد جامعه را متاثر از کلام وحیانی و آسمانی قرآن و مباحث دینی و مباحث بصیرتی و سیاسی کنیم اتفاقات خوبی رقم خواهد شد .

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام رهبری بیان داشت : پیچ تاریخی قطعی است و مسیر به سمت انقلاب اسلامی در حال پیشروی است .

وی افزود: برژینسکی مشاور ارشد امنیتی آمریکا، چهار سال بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ گفت : شما چه بخواهید، چه نخواهید دنیا وارد پیچ تاریخی شده است که تابلوهای آن را امام خمینی (ره) و امام خامنه ای(مدظله) قبلا نصب کرده اند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به تلاش های دشمن برای مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی گفت: دشمن ابتدا نقشه از بین بردن جبهه مقاومت را با شهادت حاج قاسم سلیمانی شروع کرده و در دومین تصمیم خود سقوط چهار کشور را مورد بررسی قرار دادند از جمله: سوریه، لبنان، عراق، ایران

وی بیان داشت :در سال های اخیر، دشمن، سیاست سیاه‌نمایی در کشور را برای پذیرش سند ۲۰۳۰ و fatf و ایجاد نارضایتی در میان مردم را با استفاده از مسئولین دولت گذشته در ایران را اجرا کرد که ناکام ماند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در شرایط کنونی نیروهای انقلابی فرصت خدمت پیدا کرده اند و بسیج فرهنگیان بهترین جا برای خدمتگذاری است.

وی اظهار داشت :شرایط به نفع جبهه مقاومت در حال تغییر است و شاهد این هستیم که عربستان به سمت برقراری ارتباط با ایران حرکت کرده است وآیت الله رئیسی، زبان دنیا را بهتر درک می کندو به جای خواهش، دیپلماسی عزت را در پیش گرفته است دشمنان توانمندی را در وجود انقلاب اسلامی می بینند و از نشانه های ضعف دشمن هدف قرار دادن دانش آموزان برای مسمومیت است .

وی خاطر نشان کرد: باید در مواردی که مقام معظم رهبری(مدظله ) بیان می‌کنند، ورود پیدا کنیم و برای تحقق آن تلاش کنیم

بحث فرزندپروری و فرزندآوری را باید مورد توجه قرار داد. نیروسازی مورد توجه قرار گیرد. جهاد تبیین توسط علما صورت پذیرد، در مقابل هجمه فرهنگی نامطلوب، کار فرهنگی مطلوب صورت پذیرد.

وی در پایان ضمن تشکرازبسیجیان و مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان گفتند:بی شک جامعه فرهنگی کشور در همه ی عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور فعال و مجاهدانه ای داشته و دارند که از جنبه های مختلف برای جامعه بویژه نسل جوان الگویی عملی و قابل دسترس هستند. این چهره های مخلص و خدوم، پیرو همان نسلی هستند که روزی به ندای خمینی کبیر (ره) لبیک گفته و در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضوریافته و اینک در سنگر جنگ نرم به ایثارگری مشغول هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار