رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان خبر داد:

شناسایی و توانمندسازی دانش‌آموزان با استعدادهای تحصیلی، نیازمند حمایت سمپاد است

اصفهان (پانا) - رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شناسایی و توانمندسازی دانش‌آموزان با استعدادهای تحصیلی نیازمند حمایت، برای نخستین‌بار در کشور، توسط اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و توانمندسازی دانش‌آموزان با استعدادهای تحصیلی، نیازمند حمایت سمپاد است

احسان صنعتکار، رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: با توجه‌ به اینکه اداره استعدادهای درخشان در این دوره رویکردی فراگیر دارد و معتقد است مأموریت این اداره منحصر به مدارس سمپاد نمی‌شود، بر آن بودیم تا بتوانیم تمام دانش‌آموزان بااستعداد در استان را مورد حمایت قرار دهیم.

وی تأکید کرد: این را باید بپذیریم که بسیاری از دانش‌آموزان بااستعداد در سطح استان به دلایل مختلف ممکن است در مدارس سمپاد نباشند اما رسالت ما حمایت از این عزیزان است.

صنعتکار خاطرنشان کرد: طی انعقاد تفاهمی با مؤسسه خیریه شجره طیبه، مقرر شد دانش‌آموزان مستعد نیازمند حمایت، از طریق مدیران مدارس شناسایی شده و به اداره استعدادهای درخشان جهت ارزیابی و احراز صلاحیت معرفی شوند تا در صورت تأیید شرایط، مورد حمایت قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار