رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مطرح کرد؛

عزم دولت و مجلس بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خَیری

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت با نظر مثبت دولت و نمایندگان مجلس، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خَیری، اولویت سال ۱۴۰۲ سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عزم دولت و مجلس بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خَیری

حمیدرضا خان محمدی با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خَیری، اولویت سال 1402 سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود.

وی با بیان نظر مثبت دولت و نمایندگان محترم مجلس در کمیسیون تلفیق برای محرومیت‌زدایی آموزشی و پرورشی در نقاط محروم کشور اظهار داشت: موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه خیری در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 مورد توجه جدید قرار گیرد و در این راستا مصوب شد، ۱۵ هزار میلیارد تومان (15 همت) برای تکمیل مدارس خیرساز با اولویت روستایی، عشایری و کانکسی اختصاص یابد.

معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از اهتمام نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و عزم جدی دولت محترم به موضوع مهم مدرسه سازی ادامه داد: پیش بینی می شود مصوبه جدید که حاصل نگاه عدالت محورانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت همچنین تجلی مردمی سازی در مدرسه سازی می باشد، شاهد رشد ویژه‌ای در تکمیل پروژه ها به خصوص پروژه‌های خیرساز باشیم. با تحقق تعهدات دولت و تکمیل پروژه های خیرساز یقینا اقبال خیرین عزیز در ادامه روند مدرسه سازی تقویت می شود.

رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان با بیان این نکته که با این مصوبه امیدواریم اثر ملموسی در توسعه مدارس به خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار داشته باشیم گفت: با نگاه ویژه شخص رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در مصوبات سفرهای استانی نسبت به حذف مدارس کانکسی و توسعه مدارس روستایی- عشایری، این مصوبه کمیسیون تلفیق می‌تواند تکمیل کننده این سیاست باشد.امیدواریم با این نگاه مشترک دولت و مجلس بتوانیم تا پایان دولت سیزدهم با کمک خداوند متعال قدم های بلندی را در تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری و شروع فصلی افتخار آفرین در خدمات مدرسه سازی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار