تجلیل از بانوان موفق شهریاری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

شهریار (پانا) - به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از بانوان موفق شهریاری در فرهنگسرای الغدیر امیریه تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بانوان موفق شهریاری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

امام جمعه شهر شهریار حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌نوری در این مراسم بر تقدیر تکریم از خانواده شهدا تاکید کرد و در مورد مقبره های شهدای گمنام در پارکها گفت: کار فرهنگی بسیار خوبی انجام شد که مقبره هایی برای شهدا در پارک ها ساخته شد، تا مردم همیشه و همه حال به فکر شهدای انقلاب و کشور باشند.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در بسیاری از بخشهای کشور در علم و تکنولوژی و پزشکی جزو کشورهای برتر دنیا هستند و دشمنان همیشه منتظر فرصت برای آسیب رساندن به کشور عزیزمان هستند.

در این مراسم از خانواده های شهید مجتبی یداللهی قدردانی شد و در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از کارهای خانگی بانوان در معرض نمایش قرار گرفت.

در نمایشگاهی با موضوع حجاب با پوسترهای که نشان میداد حجاب مخصوص زمان حال نیست و در طول تاریخ بوده است و چه افرادی در زمان های گذشته تا کنون در تمام کشورهای متمدن دنیا حجاب داشته اند و عریانی برای قشر ضعیف، کارگر و بردگان بوده است.

در این پایان این مراسم خادمین امام رضا (ع) با ورودشان و آوردن پرچم حرم امان رضا(ع) و هدایایی برای زنان و دختران موفق این محفل زیبا را گرم و معنوی کردند.

دانش آموز خبرنگار: پریسان حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار