معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

گسترش عدالت آموزشی و تربیتی ازجمله از دستاوردهای آموزش و پرورش درتاریخ 44 ساله انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، گسترش عدالت آموزشی و تربیتی را ازجمله از دستاوردهای آموزش و پرورش درتاریخ 44 ساله انقلاب اسلامی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
گسترش عدالت آموزشی و تربیتی ازجمله از دستاوردهای آموزش و پرورش درتاریخ 44 ساله انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی گفت: این وزارتخانه طی 44 سال گذشته با افزایش پوشش تحصیلی دختران به بیش از 140 درصد رشد، گسترش مدارس شبانه‌روزی، افزایش دانش‌آموزان تحت پوشش طرح روستا مرکزی و گسترش مدارس کودکان استثنایی توانسته اقدامات لازم را در جهت گسترش عدالت آموزشی و تربیتی انجام دهد.

وی افزود: همچنین این وزارتخانه توانسته با تاسیس دانشگاه فرهنگیان و توسعه و تاسیس دانشسراهای تربیت معلم و همچنین برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت، نسبت به جذب و توانمندسازی نیروی انسانی نظام آموزشی اقدام کند.

معاون حقوقی و امور مجلس در پایان مناسب‌سازی و به‌روز‌آوری محتوای آموزشی از طریق تدوین برنامه درس ملی و انطباق دادن محتوای برنامه‌های آموزشی و کتاب‌های درسی با ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد تعادل و توازن در مدیریت فرهنگی اسلامی - ایرانی را از دیگر اقدامات بزرگ وزارت آموزش و پرورش طی جهار دهه اخیر دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار