مشاور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش:

احصا مسائل دختران دانش‌آموز از دستور کارهای ما در کارگروه شورایی است

مشهد (پانا) - مشاور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت احصا مسائل دختران دانش‌آموز مطابق با زیست‌بوم جدید از دستور کارهای آنها در کارگروه شورایی است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
احصا مسائل دختران دانش‌آموز از دستور کارهای ما در کارگروه شورایی است

جلسه قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی با حضور شهره صادقی، مشاور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدتقی فخریان، مشاور مدیرکل و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی و ریحانه ایزدی، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالن جلسات دفتر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

شهره صادقی، مشاور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه گفت: زنان منشا خیر و نیکی‌ هستند و الگوهای بسیار بزرگی از آنان در انقلاب اسلامی وجود داشته است. هر قرارگاهی که به دستور مقام معظم رهبری تشکیل می‌شود، در راستای مردمی سازی امور است. دشمن اهمیت بانوان را فهمیده است و نقشه‌های خود را بر روی آنان پیاده می کند.

وی افزود: احصاء مسائل دختران دانش آموز هر استان با توجه به زیست بوم استان، نیازسنجی مسائل معنوی دانش آموزان، توجه به امکانات سخت‌افزاری دانش آموزان، تغییر در فضای آموزشی متناسب با دختران، تغییر در سبک سواد مختلف و هویت بخشی به دختران در ایفای نقش مادری و همسری از دستور کارهای ما در کارگروه کار شورایی است.

صادقی در پایان بیان کرد: همان طور که از ۳۱۳ یار امام زمان(عج) ۵۰ نفر زن هستند، ما اینجا هستیم تا فرمانده‌های لشکر امام زمان(عج) را پرورش دهیم.

در ادامه جلسه هر یک از نمایندگان مناطق، نواحی و شهرستان های استان به معرفی و توضیح اقدامات و مشکلات قرارگاه خود پرداختند.

دانش آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار