رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

بنیان کیفیت و عدالت آموزشی در سازمان نوسازی مدارس شکل می‌گیرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت رسالت مهم در این مجموعه، بسترسازی برای تحقق عدالت آموزشی در کشور است. بر همین اساس نیز مبنای کیفیت و عدالت آموزشی در این مجموعه شکل می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بنیان کیفیت و عدالت آموزشی در سازمان نوسازی مدارس شکل می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی در جشن میلاد حضرت علی علیه السلام و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ضمن تبریک این تقارن پرمعنا اظهار کرد: یکی محورهای اصلی عدالت در هر جامعه، عدالت آموزشی است که سازمان نوسازی مدارس با تلاش برای ایجاد مدارس باکیفیت و مجهز، بخش مهمی از تحقق این امر را بر عهده دارد و قطعا تلاش همکاران ما در سازمان برای پیشبرد این هدف از توجه خداوند دور نمی‌ماند.

وی افزود: ما در شرایط دشوار پس از انقلاب، افتخارات بزرگی در عرصه مدرسه‌سازی خلق کردیم. آمارها نشان می‌دهد که در اوج مشکلات و فشار دشمن، سازمان نوسازی همواره با لطف خیرین، نمایندگان مجلس و دولت محترم در ماموریت‌های خود موفق بوده است. این روند همچنان ادامه دارد و در دولت سیزدهم با عزمی راسخ و جدی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شتاب گرفتن فرآیند تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره خاطرنشان کرد: شتاب بخشیدن به تکمیل پروژه‌ها نباید ما را از کیفیت و دقت در اجرا غافل کند. خوشبختانه این امر در مدرسه‌سازی به طور جدی مورد توجه قرار دارد و مدارس باکیفیت و ایمن ساخته می‌شوند. در زلزله اخیر خوی نیز دیده شد که مدارس از استحکام کافی برخوردار بودند.

خان‌محمدی اظهار کرد: دولت انقلابی با همه مشکلات مالی به طور جدی از حوزه مدرسه‌سازی پشتیبانی می‌کند تا عدالت آموزشی با سرعت بیشتری محقق شود. در این مسیر دست همه خیرین مدرسه‌ساز را به گرمی می‌فشاریم تا جهاد مدرسه‌سازی در کشور با سرعت بیشتری گسترش یابد.

وی افزود: در این مسیر همواره باید با الهام از ائمه معصومین(ع) در مسیر حق و عدالت گام برداریم. بر ما تکلیف است به عنوان پیروان مولا علی(ع) مرام و سبک زندگی آن حضرت الگوی زندگی‌مان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار