نفرات برتر مسابقات استانی دو و میدانی دختران استان یزد مشخص شدند

یزد (پانا) - مسابقات دو ومیدانی در ۱۰ ماده و با شرکت ۱۰ تیم از نواحی، شهرستان و مناطق استان یزد با حضور بیش از ۹۰ دانش‌آموز، مربی و سرپرست در پیست شهید نصیری یزد برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر مسابقات استانی دو و میدانی دختران استان یزد مشخص شدند

تیم منتخب به مسابقات کشوری دو و میدانی که از ۱۷ بهمن ماه در استان هرمزگان برگزار می شود، اعزام می شوند.

نتایج این دوره از مسابقات به شرح ذیل است؛

در دوی ۱۰۰ متر سرعت، ندا عابدینی و مینا سلمانی از ناحیه یک یزد و نگار سادات طباطبایی از اردکان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش دوی ۱۰۰ متر با مانع، فاطمه سرافراز از اردکان، مینا سلمانی از ناحیه یک یزد و نگار سادات طباطبایی از اردکان حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در مسابقه دوی ۴۰۰ متر، مقام اول را ندا شایق از ناحیه دو یزد کسب کرد و نرگس طالعی از اردکان و دنیا شمسی از ناحیه دو یزد مقام‌ های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دوی ۸۰۰ متر، فاطمه سادات زارع زاده از ابرکوه، مریم سادات موسوی از ناحیه یک یزد و دنیا شمسی از ناحیه دو یزد، به ترتیب رتبه‌ های برتر را کسب کردند.

مسابقات دوی ۱۵۰۰ متر با قهرمانی ریحانه عطیه زاده از ناحیه یک یزد و نایب قهرمانی یگانه سلیمانی و مقام سومی مریم صدری از ناحیه دو یزد همراه بود.

در بخش پرتاب دیسک، سهیلا زارع از اردکان، هانیه امید پناه از ابرکوه و مریم دهقانی از میبد به ترتیب رتبه‌ های برتر را کسب کردند.

در قسمت پرش ارتفاع، مقام اول به فاطمه سرافراز از اردکان رسید و مهسا ایلیایی و فاطمه دائمی از ناحیه دو یزد مقام های بعدی را یه دست آوردند.

در پرش طول، ندا عابدینی از ناحیه یک یزد و ندا شایق از ناحیه دو یزد، به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند و سونیا خادم زاده از میبد و نگین عسکری از مروست مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

مسابقات پرتاب وزنه با قهرمانی مریم دهقانی از میبد و نایب قهرمانی میترا رضایی از اردکان و مقام سومی الهه کریمی از زارچ همراه بود.

و در بخش پرتاب نیزه، فاطمه وحیدی از زارچ اول شد، میترا رضایی و سهیلا زارع از اردکان، دوم و سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار