در روز اول مسابقات دو ومیدانی دانش‌آموزان کشور

نفرات برتر پنج ماده دو و میدانی دختران کشور معرفی شدند

هرمزگان (پانا) - روز اول مسابقات دو ومیدانی دختران قهرمانی مدارس کشور در شش ماده 100متر با مانع، 800، 1500و 100 متر و همچنین پرش سه گام برگزار و نفرات برتر این ماده‌ها معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر پنج ماده دو و میدانی دختران کشور معرفی شدند

مهدی فولادی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در مسابقات دو و میدانی دختران قهرمانی مدارس کشور، 156 دانش آموز در قالب 26 تیم شرکت کردند که نفرات برتر مسابقات به اردوی ملی دانش آموزی دعوت خواهند شد.

وی افزود: دانش آموزان دختر دونده در روز اول در پنج ماده 100متر، 100متر بامانع، 800 و 1500 متر و همچنین پرش سه گام با هم به رقابت پرداختند.

به گفته فولادی، در ماده دو 100 متر با مانع، الناز موسایی از استان تهران توانست با پیشی گرفتن از بقیه رقبا بر سکوی اول این ماده بایستد و حنانه عطائی از خراسان رضوی در رتبه دوم و نسیم آراسته از فارس نیز در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: رتبه اول دو ماده 1500 متر به آتوسا آتش به جان از کردستان رسید و هانیه جمال آبادی از اصفهان دوم شد و آنیاز نوزاد از آذربایجان غربی نیز سوم شد.

فولادی بیان کرد: در دو ماده 100 متر زهرا ساربانی از بوشهر اول، یاسمین نعیمی راد از خراسان رضوی در رتبه دوم و مبینا خادم از اصفهان نیز سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در پرش سه گام، دانش آموز نرجس عباسی از خراسان جنوبی توانست بهترین عملکرد را داشته باشد و اول شد و رعنا جوان صالحی از اردبیل دوم و پریسا نبی زاده از اصفهان نیز سوم شدند.

فولادی خاطرنشان کرد: آخرین مسابقه دو امروز در ماده 800 متر برگزار شد که نازنین عبدیان از تهران بر جایگاه نخست ایستاد و پریسا امینی از خراسان رضوی و مریم بیات از استان همدان نیز در جایگاه دوم و سوم این ماده قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار